استاندار: زمین برای ساخت سینما در یاسوج تامین می شود

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود معضل کمبود زمین به عنوان یکی از مشکلات جدی استان در اجرای طرح های ملی، زمین برای ساخت سینما در یاسوج مهیا می شود.

به گزارش ایرنا، به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صورت تامین زمین با هماهنگی های انجام شده با استاندار استان، سینمای فاخر و ارزشمندی در یاسوج ایجاد خواهد شد.

سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در حاشیه دیدار مسئولان استانی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج اظهار کرد: یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فاقد سینما است و این مهم مطالبه جدی مردم است.

وی افزود: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به طور جدی مشکل زمین دولتی وجود دارد و تاکنون علاجی برای این مهم نبوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شاره به شهدای شاخص استان، تصریح کرد: شهید طیب یکی از مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد که ساخت فیلم آن شهید بزرگوار می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم باشد.

احمدزاده تاکید کرد: با حوزه هنری صحبت‌هایی در این خصوص شده است تا این فیلم تهیه شود.

وی ابراز کرد: استان این آمادگی را دارد که ۵۰ درصد هزینه برای ساخت چند فیلم از شهدای شاخص استان را پرداخت کند.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و شرکت در آیین اختتامیه «شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا» از دیگر برنامه های سفر وزیر است.

شرکت وزیر در یادواره ۱۲۲۵ شهید تیپ همیشه سرافراز ۴۸ استان پایان بخش سفر وزیر به کهگیلویه و بویراحمد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha