۲۰ هزار میلیارد ریال به حوزه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهور برای فصل فرهنگ و آموزش استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در حاشیه آیین اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در یاسوج اظهار کرد: دستاورد سفر اول رئیس جمهور نیز تامین زمین برای سینمای یاسوج بوده که برای ساخت آن حداقل چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین افزود: امروز روز خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هنرمندان چراغ زندگی، عشق و پیشرفت را روشن نگه می دارند و باید از آنان تجلیل شود.

وی گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده که فاز اول این مجتمع در ۲۲ بهمن افتتاح می شود.

احمدزاده با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی گفت: از کسانی که بخواهند در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گذاری کنند استقبال می کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا-یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری (تالار مرکزی یاسوج)، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در آیین اختتامیه «شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا» از دیگر برنامه های سفر محمدمهدی اسماعیلی است.

حضور در یادواره هزار و ۲۲۵ شهید تیپ همیشه سرافراز ۴۸ استان پایان بخش برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha