نیکوکاران مازندران ۲۵۰ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند

ساری - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: مردم نیکوکار استان تاکنون ۲۵۰میلیارد ریال برای کمک به امر تحصیل دانش آموزان محروم و نیازمند استان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رحمان زاده روز پنجشنبه در مراسم اهدای یک هزار و ۱۰۰ هدیه لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در قائمشهر افزود : ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز زیر پوشش این نهاد در استان هستند.
وی ادامه داد: امسال با اجرای پویش «آینده ساز باشید» ۱۰۰ درصد مشارکت مردمی افزایش یافته است.
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت : خیران پارسال ۱۷۰ میلیارد ریال برای کمک به دانش آموزان محروم پرداخت کرده بودند و پیش بینی می شود میزان کمک ها برای این منظور امسال تا ۴۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به پایگاه های مستقر در سطح این استان گفت: ۱۰۲ پایگاه برای دریافت کمک های مردمی خیران پابرجا است.
جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهر در استان مازندران در حال برگزاری است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قائمشهر در این مراسم گفت : یک هزار و ۱۰۰ هدیه نوشت افزار برای دانش آموزان زیرپوشش این نهاد تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفته است.

جمال یعقوبی افزود : امسال به همت خیرین، مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه برای ۱۴۰۰ دانش آموز تحت پوشش خود حداقل یک بسته هدیه لوازم التحریر آماده و تحویل آنان شد.
وی با اشاره به تداوم اقدامات حمایتی به دانش آموزان نیازمند اظهار داشت : برای این منظور کمک نقدی به حساب این دانش آموزان واریز می شود و همچنین برای تعدادی از این دانش آموزان پوشاک و کفش تهیه شده که تا چند روز آینده اهدا خواهد شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر ارزش ریالی این تعداد بسته های تحصیلی توزیع شده را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha