۲۰ میلیارد ریال نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت یزد توزیع شد

یزد- ایرنا- رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر یزد گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از سه هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان توزیع شد.

حجت‌الاسلام " حمید قطبی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه تامین نوشت افزار توسط خیران و مردم نوعدوست تامین شد و همچنان برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت به همراهی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه هر بسته آموزشی توزیع شده شامل کیف، خودکار، پاک کن، مداد، جامدادی و دفترچه است ادامه داد: طی روزهای آینده برحسب ضرورت بیش از ۲ هزار بسته دیگر در استان توزیع می‌شود.

این مسئول بیان کرد: این اقدام فرهنگی و آموزشی کاری مهم و ضروری و با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت و در راستای عدالت آموزشی انجام شد و همراهی خیران و مردم در تامین نیاز دانش آموزان موثر است.

قطبی بیان کرد: تمامی مدارس، واحدهای بسیج دانش آموزی و نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان آمادگی جذب کمک‌های مردمی برای تامین نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت را دارند.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در بسیج دانش‌آموزی استان یزد جذب و سازماندهی شدند که در طول سال تحصیلی ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha