توزیع ۹ هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت یزد

یزد- ایرنا- در آیینی با حضور جمعی از مسئولان و خیران روز دوشنبه ۹ هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان بی بضاعت استان یزد تحت عنوان پویش ملی مشق احسان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان یزد گفت: این بسته‌ها با همکاری گروه‌های جهادی بین دانش آموزان بی بضاعت در یزد و مناطق و شهرستان‌های تابعه استان توزیع شد.

علی‌اکبر محمد پناه در این آیین افزود: چهارمین پویش ملی مشق احسان با هدف حمایت و توزیع لوازم التحریر و کیف به خانواده‌های کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکاری خیران در کنار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تامین نوشت افزار دانش‌آموزان ضروری است ادامه داد: با مشارکت گروه‌های مختلف این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی به دست خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار در نقاط مختلف استان  رسید.

توزیع ۹ هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت یزد

پویش ملی مشق احسان تداوم یابد

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی در قالب پویش ملی مشق احسان نقش مهمی در کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در استان دارد.

علی اکبر عزیزی در این مراسم از اقدام ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) و خیران در اجرای این طرح مهم قدردانی کرد و ادامه داد: مسئولان و دولتمردان باید خدمت به خلق را سر لوحه کار خود قرار دهند.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام جعفر رحمانی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد از همکاری خیران با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اجرای این برنامه قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۷۰ هزار دانش آموز دارد.

           

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha