امام‌جمعه یزد: دانش‌آموزان نسبت به توطئه فتنه انگیزان هوشیار باشند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانش آموزان مومن و انقلابی نسبت به توطئه و فتنه دشمنان علیه اصل نظام و انقلاب اسلامی هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز یکشنبه در جمع دانش‌آموزان بسیجی یزد افزود: فتنه و توطئه فرهنگی و تبلیغاتی دشمنان به اشکال مختلف ادامه دارد و باید همه فرهنگیان به خصوص دانش آموزان با بصیرت باشند.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی نسل جوان و دانش‌آموزان را در قالب جنگ ترکیبی، ادراکی و شناختی مورد هجمه وسیع خود قرار داده، ادامه داد: بر فرهنگیان و مربیان است که آینده سازان را با جهاد تبیین به مسایل آشنا کنند.

هدف اصلی دشمنان شبهه افکنی و جنگ روانی و فرهنگی است

امام جمعه یزد اظهار کرد: هدف اصلی دشمن است که در این برهه زمانی از تاریخ انقلاب اسلامی نسبت به ایجاد شبهه و تفرقه اقدام و اهداف شوم خود را دنبال کند.

ناصری بیان کرد: دانش‌آموزان باید مواظب اهداف و توطئه‌های دشمنان در ابعاد مختلف به خصوص تهدید نرم و فرهنگی باشند و رسالت ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

وی تاکید کرد: بر نسل جوان و دانش‌آموزان کشور است که با تحصیل علم و کسب فضایل اخلاقی و انسانی در مسیر شهیدان و   شهید دانش آموز شهید حسین فهمیده قرار گیرند.

امام‌جمعه یزد: دانش‌آموزان نسبت به توطئه فتنه انگیزان هوشیار باشند

امام جمعه یزد از دانش‌آموزان و آینده‌سازان خواست تا فریب توطئه‌های فرهنگی و فتنه‌های دشمنان که اصل کشور و نظام اسلامی را هدف گرفته اند، قرار نگیرند.

همچنین معاون استاندار یزد با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهید حسین فهمیده گفت: دانش آموزان باید بیش از گذشته برای حضور در عرصه فناوری و دانش روز تلاش کنند.

محمد علی شاه حسینی افزود: دانش آموزان یزد در سه دهه اخیر همواره مقام اول قبولی آزمون سراسری را در بین دانش آموزان کشور کسب کردند.

مهمترین ضرورت برای یزد تلاش دانش آموزان در عرصه فناوری و نوآوری استوی اظهار کرد: الان مهمترین ضرورت برای یزد تلاش دانش آموزان در عرصه فناوری و نوآوری و زمینه برای مشارکت در این بخش در استان وجود دارد که باید استفاده کرد.

این مسئول به اهمیت تولید و اشتغال و گسترش فعالیت شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد که هرچند در این راستا گام‌های خوبی برداشته ولی باید شتاب گیرد.

امام‌جمعه یزد: دانش‌آموزان نسبت به توطئه فتنه انگیزان هوشیار باشند

شاه حسینی به سند تحولی یزد و برنامه یزد نوین در ۱۴ محور اساسی اشاره کرد و گفت: باید دانش آموزان و فرهنگیان برای تحقق این سند مهم همکاری کنند.

وی تاکید کرد: توسعه استان یزد بر اساس تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری و نوآوری یک موضوع ضروری است و همه و نسل جوان برای تحقق اهداف پیشگام باشند.

۱۱۰ هزار دانش آموز یزدی عضو رسمی بسیج دانش آموزی هستند

همچنین رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد گفت: ۱۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر در بیش از یک هزار واحد آموزشی عضو  رسمی این تشکل در استان هستند.

حجت‌الاسلام حمید قطبی افزود: حضور فعال دانش آموزان در عرصه‌های مختلف و کمک به نظام و انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های محوری است که در مدارس پیگیری می‌شود.

امام‌جمعه یزد: دانش‌آموزان نسبت به توطئه فتنه انگیزان هوشیار باشند

در پایان این مراسم از تعدادی از مربیان و دانش آموزان برتر بسیج دانش آموزی استان یزد با لوح و هدایا تجلیل صورت گرفت.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۷۰ هزار دانش‌آموز دارد و هفته بسیج دانش آموزی تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

                         

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha