چهارمحال و بختیاری در اجرای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی رتبه نخست کشور را دارد

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۶۵۰ هکتار از این مناطق عملیاتی شده که این استان رتبه نخست کشور را کسب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید غفاری شامگاه سه‌شنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت سال‌جاری در نشست خبری مدیران تیم اقتصادی چهارمحال و بختیاری که به‌میزبانی کارخانه سیمان شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون زمین مورد نیاز متقاضیان ‍در ۲۴ شهرک و نواحی اختصاص می‌یابد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل و فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۳۰۰ فقره قرارداد با متقاضیان واجد شرایط سرمایه‌گذاری بسته شده است.

غفاری تصریح کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم قرارداد تامین چهار میلیون مترمکعب آب آشامیدنی برای شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و ۲ شهرکرد بسته شد.

وی یادآور شد: تامین برق پایدار برای ناحیه‌های صنعتی اردل، بادام سامان، یانچشمه بن و وحدت کیار انجام و ۱۳ هکتار به فضای سبز مجاورت واحدهای صنعتی چهارمحال و بختیاری افزوده شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در ۲ سال اخیر ۵۶ کیلومتر شبکه توزیع گاز و ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی استان انجام شده است.

وی گفت: گرفتن مجوز برای انتقال ۱۰۰ لیتر پساب از تصفیه‌خانه بهرام‌آباد شهرستان شهرکرد از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری پیگیری شده است.

غفاری تاکید کرد: در ۲ سال اخیر ۲۴۱ دوره آموزشی ویژه واحدهای صنعتی با حضور ۶ هزار نفر برگزار شد.

وی افزود: در این مدت از ۱۱ پایان‌نامه دکتری و کارشناسی‌ارشد حمایت و زمینه رفع مشکلات ۱۲ واحد صنعتی فراهم شد.

غفاری تصریح کرد: تامین زیرساخت‌ها برای افزایش سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین وظیفه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۹۵۳ طرح با ۵۹۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال در چهارمحال و بختیاری کلنگ‌زنی، افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ رییس‌جمهور وقت محمدعلی رجایی به‌همراه نخست وزیر حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به‌همین مناسبت دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha