۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85211728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزش باد شدید در خراسان جنوبی دید افقی را کاهش داد

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85211728
وزش باد شدید در خراسان جنوبی دید افقی را کاهش داد

بیرجند - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی شبانه‌روز گذشته به دلیل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک، دید افقی در مناطقی از استان تا ۸۰۰ متر کاهش یافت.

فاطمه زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک در نواحی شمال غرب استان به ویژه در شهرستان‌های طبس و بشرویه در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته کاهش دید افقی در بیشتر نقاط استان گزارش شده به گونه‌ای که کاهش دید افقی در بشرویه به ۸۰۰ متر رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی افزود: کاهش دید افقی همچنین در ایستگاه سرایان به ۲ هزار متر، ایستگاه بیرجند به ۲ هزار و ۵۰۰ متر، فردوس به سه هزار متر، سربیشه به چهار هزار متر و ایستگاه طبس و قاین هم به پنج هزار متر کاهش یافته است.

زارعی با بیان اینکه افزایش موقت ابر و کاهش موقت دمای هوا در استان قابل پیش‌بینی است،گفت: از روز دوشنبه تا سه‌شنبه شرایط جوی استان به طور نسبی پایدار و یکنواخت است.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته سربیشه با ۱۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین و دهسلم با ۴۵ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه گزارش شده و نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۱ و ۳۷ درجه سلسیوس بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha