۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85197554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ دستگاه کامیون حامل ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان متوقف شدند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی کرمان از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۶۰ هزار لیتر گازوئیل در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور ۲ دستگاه تانکر حامل فرآورده های نفتی فاقد مجوز از مبدا تهران به مقصد جنوب کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضایی با استقرار در محور رفسنجان به باغین هر ۲ کامیون را طی یک عملیات، متوقف و در بازرسی از آن ها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب جعلی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این عملیات اظهار داشت: در ادامه با واکاوی دقیق مدارک و بارنامه ها نیز مشخص شد این متهمان به همین روش ۶۰ هزار لیتر سوخت دیگر را طی هفته گذشته به جنوب کشور منتقل کرده اند که این مورد هم به پرونده آن ها اضافه و به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف ۲۶ خودروی شوتی در تداوم طرح مقابله با قاچاق سوخت

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان نیز از توقیف ۲۶ دستگاه خودروی شوتی توسط عوامل یگان امداد این شهرستان در اجرای طرح امنیت محله محور خبر داد.

سرهنگ "حسن خالقی" در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های مقابله با قاچاق سوخت یک طــرح ضربتی با اولویت برخورد با تردد خودروهای شــوتی توسط ماموران یگان امداد شهرستان کرمان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۲۶ دستگاه خودروی شوتی حامل محموله های خطرناک سوخت قاچاق بیش از سه هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۲۶ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به انجام پیگیری های بعدی برای دستگیری سایر افراد دخیل در قاچاق فرآورده های سوختی از عموم مردم نیز خواست، در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

۱۰۶هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۴۶ هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت در طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی خبر داد.

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی ادامه داد: در راستای مبارزه جدی با قاچاقچیان سوخت و شناسایی محل های عبور آنان، طرحی چهار روزه اجرا شد.

فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح تعداد ۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق را شناسایی و در بازرسی از آن‌ها جمعا ۴۶ هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و در این رابطه هفت قاچاقچی سوخت را به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق سوخت یک تهدید اقتصادی بزرگ برای کشور است اظهارداشت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

انتقال۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق با پلمب جعلی

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۶۰ هزار لیتر گازوئیل در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار ناصر فرشید افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور ۲ دستگاه تانکر حامل فرآورده‌های نفتی فاقد مجوز از مبدا تهران به مقصد جنوب کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی قضایی با استقرار در محور "رفسنجان به باغین" هر ۲ کامیون را طی یک عملیات متوقف و در بازرسی از آن ها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب جعلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این عملیات اظهارداشت: در ادامه با واکاوی دقیق مدارک و بارنامه ها نیز مشخص شد این ۲ متهم به همین روش۶۰ هزار لیتر سوخت دیگر را طی هفته گذشته به جنوب کشور منتقل کرده‌اند که این مورد هم به پرونده آن‌ها اضافه و به مراجع قضایی معرفی شدند.

قاچاق سوخت طی چندسال اخیر در کرمان به واسطه نزدیکی به مرزهای جنوبی و شرقی تشدید شده و غیر از تاراج سرمایه های ملی ایرانیان، هر از گاهی به چنین حوادث دلخراشی نیز می انجامد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha