استاندار خراسان جنویی: واقعه صحرای طبس با نگاه ملی دیده شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی خواستار نگاه ملی به گرامیداشت واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس شد و گفت: این واقعه به لحاظ اهمیت می‌تواند به عنوان راهیان نور مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی که با حضور سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد افزود: امیدواریم سال آینده حضور سخنرانان کشوری را در برنامه پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس داشته باشیم که در این زمینه کوتاهی شده است.

وی ادامه داد: پیشرفته ترین هواپیماها و هلیکوپترهای دشمن در این واقعه بدون حضور نیروهای نظامی ما فقط با یاری خداوند و طوفان شن نابود شدند که این نکته بسیار حائز اهمیت است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی استانی کم‌برخوردار و دارای ضعف‌های جدی است اما با نگاه جهادی و انقلابی توانسته خیلی از کارهای را جلو ببرد ولی در بحث اختصاص اعتبارات به استان با توجه به شرایط آن نیاز است با استان‌های برخوردار مقایسه نشود.

استاندار خراسان جنویی: واقعه صحرای طبس با نگاه ملی دیده شود

وی با اشاره به اینکه نگاه بسته و محدود در گذشته موجب شده سرمایه‌گذاران به این استان وارد نشوند یادآور شد: در این سالهای باید سرمایه‌گذاران زیادی به این استان می‌آمدند.

قناعت افزود: اگر نگاه انقلابی و جهادی را درخود نهادینه کنیم با حداقل‌ها هم می توان کارهای بزرگی انجام داد که نمونه آن دفاع مقدس است.

وی نگاه ویژه به استان خراسان جنوبی به لحاظ اعتباری را خواستار شد گفت: موزه استکبار ستیزی صحرای طبس به لحاظ اینکه نقشه‌های استکبار در این منطقه با شکست مواجه شده از اهمیت زیادی برخوردار است که بیش از آن باید مورد توجه مسوولان کشوری قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha