۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85170697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گسترش کانون‌های زبان لرستان دستور کار قرار گیرد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با تاکید بر اهمیت فراگیری زبان گفت: گسترش کانون‌های زبان در همه شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار روز شنبه در دیدار با مهدی ذوالفقاری رئیس کانون زبان ایران بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران تأکید کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند در ارائه خدمات مناسب به فرزندان استان، شناسایی و نقاط ضعف و قدرت و بررسی چالش‌ها موثر باشد.

استاندار لرستان با اشاره به لزوم تهیه متن‌هایی آموزشی منطبق با فرهنگ اسلامی افزود: هر زبان فرهنگ خاص خود را منتقل می کند بنابراین برای آموزش فرزندانمان ناگزیر هستیم متن‌های آموزشی فاخر تهیه کنیم.

زیویار گفت: کانون زبان ایران از گذشته تا به اکنون جایگاه خوبی داشته است و باتوجه به این‌که فراگیری زبان از ضروریات است، گسترش کانون‌های زبان در تمام شهرستان‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد.

مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران نیز در این دیدار، ضعیت کانون زبان در لرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم شاهد توسعه روزافزون کانون زبان در همه شهرستان‌ها باشیم تا فرزندان ما در مناطق کمتر برخوردار از این عدالت آموزشی بهره مند شوند.

در این دیدار محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز به ارائه گزارشی از استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های کانون زبان در استان پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha