۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85163227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح مخفیانه صهیونیستی-آمریکایی؛ ایجاد راه ارتباطی تل آویو - ابوظبی

تهران - منابع خبری از طرح مخفیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای متصل کردن امارات به بنادر سرزمین های اشغالی خبر دادند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اعلام کرد که تل آویو یک طرح محرمانه برای ایجاد یک جاده زمینی میان این رژیم و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارد و این طرح را به آمریکا پیشنهاد داده است.

این جاده که قرار است کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را به بنادر سرزمین های اشغالی متصل کند، از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به "آموس هوکشتاین"، فرستاده ویژه آمریکا پیشنهاد داده شده است.

در این گزارش آمده است که رژیم صهیونیستی و آمریکا به آرامی در حال پیشبرد این طرح هستند تا از طریق پل زمینی، امارات را به بنادر سرزمین های اشغالی متصل کنند و این جاده از خاک عربستان ‌و اردن می گذرد.

در بخشی از این گزارش آمده است که این طرح در شرایط بسیار دشوار و در زمانی که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی در اوج خود نیست مطرح شده است.

یکی از اهداف ایجاد این جاده صدور کالاها از شرق به اروپا از طریق سرزمین های اشغالی است و انتقال گردشگران نیز هدف بعدی این طرح می باشد.

در این گزارش تاکید شده است که این پل زمینه منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده اند که این طرح با استقبال زیاد واشنگتن مواجه شده و اکنون درحال ترویج آن در کشورهای مربوطه یعنی امارات، عربستان و اردن هستند.

در بخشی از این گزارش آمده است که این طرح یک طرح زیرساختی فرامرزی است که بعدها به بحرین و عمان نیز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، طرح رژیم صهیونیستی درحالی است که تنها امارات و بحرین در سال ۲۰۲۰ با تل آویو روابط خود را عادی سازی کردند و دیگر کشورها مانند عربستان و عمان روابطی با رژیم صهیونیستی ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha