۹ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85155948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۷ کیلومتر از حاشیه راه های کوهدشت پاکسازی شد

خرم آباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهدشت گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۴۷ کیلومتر از شانه و حاشیه راه های این شهرستان پاکسازی شده است.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، روح اله مهدی پور به عملکرد سه ماهه نخست سال جاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوهدشت اشاره و اظهار کرد: ساخت راه های فرعی و روستایی، ۱۱ کیلومتر روکش آسفالت و ۴۱/۵ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از راه های این شهرستان در محورهای گراب، کوهنانی، محور زیرتنگ_ چله بان، کت کن_خسرو آباد، بوگلان، سوری لکی و قرعلیوند اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: خاکبرداری و ترانشه برداری به میزان هفت هزار و ۶۰۰ مترمکعب، شانه سازی و اصلاح افتادگی شانه به طول ۱۷ کیلومتر، پاکسازی شانه و حاشیه راه ها به طول ۴۷ کیلومتر و ۳۲کیلومتر تسطیح حریم و اصلاح شیب شیروانی از اقدامات شاخص راهداری این شهرستان می باشد.

مهدی پور تصریح کرد: چاله گیری با آسفالت به میزان ۱۲۵ تن، ساماندهی و نصب علائم به تعداد ۲۹۱ عدد، شست و شوی ۲۸۰عدد علائم ایمنی، شناسایی ۱۱ مورد تخلفات حریم و صدور اخطار برای متخلفان و درنهایت قلع و قمع چهار مورد ساخت و ساز در این مدت انجام شده است‌.

وی پاکسازی قنو به طول ۱۶۱کیلومتر، ۵.۴ کیلومتر ریزش برداری، نصب ۱۰ مورد سرعتکاه، ساماندهی ۶ شاخه گاردریل راه های اصلی، هشت کیلومتر بهسازی مسیر و بازگشایی و تنقیه ۱۹ دستگاه پل را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد حوزه راهداری برشمرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهدشت به اقدامات این شهرستان در حوزه حمل و نقل اشاره کرد و افزود: طی ۱۲ مرحله از شرکت های حمل و نقل کالا بازدید شد و کنترل دروازه ای از تعداد هزار و ۵۰۰ دستگاه ناوگان کالا و همچنین کنترل حمل مواد خطرناک به تعداد ۲۵۰ دستگاه ناوگان باری و کنترل دروازه ای محموله های ترافیکی به تعداد ۱۵ مورد نیز صورت گرفته است.

مهدی پور بیان کرد: در سال جاری ۶ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائرین مرقد امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند و همچنین در راستای ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب در این ایام، نظارت مضاعف و بازدیدهای دوره‌ای بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha