۲۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85142793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴۲ کیلومتر از روشنایی جاده‌های لرستان به روز رسانی شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۴۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از ابتدای امسال تا نیمه خردادماه جاری نگهداری و به روز رسانی شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، مرتضی شیروانی اظهار کرد: وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها روزانه توسط تیم های مخصوص رصد و ارزیابی می شود که در صورت مشاهده نقص و یا خاموشی، بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت یکهزار و ۶۵۰ کیلومتر از محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان خط کشی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۹۷۳ عدد تابلو و علائم اخطاری و انتظامی، ۱۲ عدد تابلوی اطلاعاتی و مسیرنما، سه هزار و ۴۷ عدد چشم گربه ای، بیش از هزار و ۵۰۰ عدد استوانه ایمنی، ۲۰۵عدد بشکه ایمنی، ۱۰۰ کیلومتر شیار لرزاننده و یکهزار و ۲۶۵عدد سرعتکاه در طول محورهای استان نصب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: همچنین در راستای ایمنی راه ها نیز در این مدت بیش از ۱۲ کیلومتر نیوجرسی چهارمتری تهیه و نصب و ۷۴۴ عدد نیوجرسی نیز آشکار سازی شده است.

شیروانی با بیان اینکه امسال ۳۷۵ پرونده در حوزه حریم راه بررسی شده است ادامه داد: از این تعداد مجوز ۲۵۱ پرونده صادر و با ۶۱ پرونده مخالفت شد.

طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha