تایید نقص فنی هواپیمای‌ زاگرس، بلاتکلیفی مسافران عازم نجف و نقص مهمتر اطلاع‌رسانی
عکس آرشیوی است

کرمان - ایرنا - اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان بازگشت هواپیمای شرکت زاگرس عازم نجف اشرف را به شهر کرمان تایید و به نقل از این شرکت تاکید کرد که نقص فنی رخ داده است.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها اعلام کرده بودند پرواز بین المللی کرمان - نجف به علت نقص فنی پس از دقایقی به فرودگاه کرمان بازگشت و در شرایطی که مسافران این پرواز بین‌المللی ساعت‌ها در سالن بلاتکلیف شدند، هواپیمای جایگزینی از سوی شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام نشده است.

یکی از مسافران پرواز کرمان-نجف‌ در این زمینه می‌گوید: دقایقی پس‌ از پرواز، خلبان اعلام کرد که هواپیما دچار نقص فنی شده و به فرودگاه کرمان برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: پس‌ از بازگشت به فرودگاه کرمان ساعت‌ها در سالن معطل ماندیم، تا اینکه مسئولان شرکت زاگرس گفتند که هواپیمای جایگزین نداریم و پرواز امروز انجام نمی‌شود و ساعت ۱۳ فردا جمعه مسافران با پروازی دیگر به نجف اعزام می‌شوید.

خبرنگار ایرنا کرمان پس از تماس های مکرر با مسئولان شرکت زاگرس در کرمان، سرانجام پاسخ شنید که اجازه انجام مصاحبه و پاسخگویی در خصوص تاخیر پیش آمده را ندارند و با روابط عمومی شرکت زاگرس در تهران تماس گرفته شود.
مسئولان روابط عمومی شرکت زاگرس در تهران نیز پاسخگویی در خصوص چنین پرواز مهم و بین المللی را به روز شنبه که کارشناسانشان در محل کار حاضر شوند موکول کرد.

این نوع احترام شرکت هواپیمایی زاگرس به افکارعمومی درحالی است که برخی مسافران از شهرستان‌های کرمان به مرکز استان آمده اند و اکنون با وجود تاخیر پیش آمده بسیاری از آنان با مشکلات زیادی مواجه شده اند و سرگردان مانده اند.

توضیح فرودگاه

روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان در این زمینه اعلام کرد:‌ این پرواز به موقع انجام شد، اما پس از گذشت چند دقیقه پس‌از پرواز حسب اعلام خلبان به علت ایجاد نقص فنی به فرودگاه بین المللی کرمان بازگشته است.

پس‌از بازگشت و وقفه زائران در پایانه بین المللی کرمان نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس اعلام کرد که هواپیمای جایگزین امروز آماده انجام نخواهد شد و مقرر شده مسافران فردا ساعت ۱۳ ،با پروازی دیگر به مقصد نجف اشرف اعزام شوند.

پرواز مذکور ایرباس ۳۲۰ شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پروازی ۳۰۴۳ به مقصد نجف اشرف با ۱۵۴ زائر بود .برابر اطلاع واصله مسافران هم اکنون فرودگاه بین المللی کرمان را ترک و برابر اعلام آن شرکت باید فردا مجددا برای اعزام به نجف اشرف به پایانه بین المللی کرمان مراجعه کنند.

به گزارش ای تا تاکنون درباره اسکان مسافرانی که اهل شهر کرمان نیستند خبری از سوی شرکت زاگرس و فرودگاه اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha