سرلشکر ایزدی: پشتیبانی مردم بزرگترین سرمایه انقلاب است

اردبیل- ایرنا- فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌النبین سپاه پاسداران گفت: پشتیبانی و حمایت ملت از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار پاسدار سرلشکر مصطفی ایزدی روز چهارشنبه در مراسم اجلاسیه شهرستانی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در مصلای آیت‌الله خامنه‌ای خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید و همچنین روحانیون شهید خلخال اظهار کرد: مردم مومن و ولایی شهرستان خلخال این افتخار را دارند که در تقدیم شهدای سرداران شهید و شهدای روحانی رتبه برتر استان اردبیل را به‌خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: آن چیزی که برای یک ملت پیروزی می‌آورد، شهادت و ایثارگری است و امروز وظیفه همه ما ادای دین به خون شهدایی است که زندگی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌النبین سپاه پاسداران پشتیبانی مردمی را از مولفه‌های قدرت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ایران همواره و در همه صحنه‌ها پای کار بوده و این پشتیبانی و حمایت از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

سردار ایزدی با بیان اینکه امروز قدرت موشکی ما نیز متکی به پشتیبانی ملت ایران است، ادامه داد: سال گذشته بخشی از نقشه و ترفندهای دشمن را برای ایجاد تفرقه در جبهه داخلی را شاهد بودیم و دشمن پس از ناامید شدن از نفوذ به کشور از خارج کشور، به تفرقه‌افکنی در داخل روی آورده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های قدرت‌های جهانی را برهم زده و پس از پشت سر گذاشتن مشکلاتی همچون جنگ هشت ساله با اراده آهنین به پیش می‌رود.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌النبین سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب در استان اردبیل گفت: نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، بسیج، سپاه و روحانیون معظم و همه ما باید تلاش کنیم استان اردبیل به‌ویژه شهرستان خلخال در حد توان خود توسعه یابد و مردم هرگز نگران توانمندی ایران اسلامی در دفاع از کشور نباشند.

مردم خلخال ۵۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در راستای کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: از نزدیک به یک سال پیش، برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاسیه‌های شهرستانی و کنگره اصلی در ۲۶ مردادماه در مرکز استان آغاز شده و تاکنون تمامی برنامه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پیش رفته است.

سرهنگ جهانبخش عطایی اظهار کرد: در این راستا ۲۴۰ برنامه اثربخش علمی، اقتصادی، عمرانی برای کنگره تعریف و اجرا شده است که از آن جمله می‌توان به چاپ و انتشار ۱۳۱ جلد کتاب از زمان تشکیل ستاد کنگره اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت، تاکنون ۱۵۰۰ یادواره شهدا در مناطق مختلف استان برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نصب و راه‌اندازی تندیس شهدا در میادین شهرهای استان و نامگذاری معابر و خیابان‌ها به نام پرافتخار شهدا را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برگزاری این کنگره ذکر کرد.

سرهنگ عطایی با اشاره به اینکه مردم خلخال همواره دین خود را به انقلاب و نظام اسلامی ادا کرده‌اند، گفت: تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید گلگون کفن این شهرستان به نظام اسلامی به‌ویژه داشتن رتبه برتر در تقدیم روز شهدای روحانی و سرداران شهید به نظام اسلامی از جمله افتخارات مردم خلخال است.

امام جمعه خلخال نیز در این مراسم گفت: با وجود ادای دین مردم خلخال به انقلاب و نظام اسلامی، ولایتمداری، تعهد و عشق به نظام و انقلاب اسلامی این شهرستان در شان و اندازه خود توسعه نیافته است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی از مسئولان کشوری و استانی خواست تا شرایط محرومیت و عقب‌ماندگی این شهرستان را به سمع و نظر مسئولان ذیربط برسانند تا در توسعه این شهرستان فتح بابی شود.

وی گفت: در اغتشاشات سال گذشته کشور، خوشبختانه ولایتمداری مردم خلخال مانع از هرگونه انحراف از خط ولایت شده و مردم این شهرستان دست رد بر سینه دشمن زدند.

بر اساس این گزارش، همزمان با سفر فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران به خلخال و در راستای برنامه‌های ستاد بزرگداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل کلنگ عملیات اجرایی درمانگاه بسیج در شهر خلخال بر زمین زده شد.

معاون بازرسی و امور مدیریت و امور مدیران موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در این مراسم گفت: این درمانگاه در مساحت ۶۶۳ متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۶۶۲ متر احداث و پس از تکمیل در طول ۲۷ ماه مدت قرارداد علاوه بر بسیجیان به همه اقشار مختلف جامعه خدمات درمانی در بخش‌های مختلف دندانپزشکی ، تخصصی ، پزشکی عمومی و تصویربرداری ارائه خواهد کرد.

ماشالله کرمانی اظهار کرد: درمانگاه بسیج خلخال واقع در منطقه قاضیلر و یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر خلخال با هدف پوشش افراد نیازمند جامعه از لحاظ خدمات درمانی احداث می‌شود ، برای اجرا و تکمیل این پروژه حداقل هزار میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

سرلشکر ایزدی: پشتیبانی مردم بزرگترین سرمایه انقلاب است

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی در این مراسم با تقدیر از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این مجموعه درمانی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم بسیج، محرومیت‌زدایی از چهره مناطق محروم کشور و ارتقای سطح خدمات درمانی بیمه به مردم است، احداث درمانگاه بسیج خلخال را نقطه عطفی برای ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مردم اهالی مناطق کم‌برخوردار و حاشیه نشین این شهر عنوان کرد.

به گزارش ایرنا ، سردار سرلشکر ایزدی که به همراه هیاتی از مسئولان کشوری و استانی و با هدف حضور در مراسم اجلاسیه ستاد بزرگداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل به خلخال سفر کرده است، صبح امروز در گلزار شهدای خلخال حضور یافت و با نثار گل و یاد و خاطره شهدای گرانقدر این شهرستان و همچنین شهدای گمنام میهمان خلخال را گرامیداشت.

این مقام ارشد نظامی همچنین با حضور در منزل خانواده شهید فریادی از شهدای عملیات والفجر ۸ یاد و نام این شهید گرانقدر خلخال را گرامی داشته و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده شهید بزرگوار تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha