قدرت بازدارندگی کشور مرهون و مدیون خون شهدا است

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا تا ابد برگردن همه حق دارند، گفت: اقتدار کشور و قدرت بازدارندگی امروز نظام اسلامی ایران در برابر دشمنان مدیون و مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار مجید خادمی روز چهارشنبه در اجلاسیه شهدای کارمند استان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با بیان اینکه شهدا ناظر اعمال ما هستند، افزود: وجود شهدا است که محاسبات و معادلات دشمنان را به هم زده و همیشه از ملت ایران و جهان اسلام شکست می‌خورند.

وی با بیان اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکای جنایتکار برای شکست دادن نظام اسلامی ایران و جهان اسلام هفت هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده اند، اظهار کرد: با این همه هزینه دشمنان در برابر قدرت ارتش جهان اسلام با محوریت ایران شکست خوردند و نمونه بارز این شکست فرار شبانه آمریکایی ها از افغانستان و زمین گیر شدن آنها در کشور عراق بود.

سردار خادمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده ارتش جهان اسلام با یک دستور و فرمان خود همه گروه‌های جهادی را از حزب الله تا حشدالشعبی بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی برخط می‌کرد و نفوذ و جایگاه این شهید والامقام در دل نیروهای جهادی و مقاومت باعث وحشت دشمنان می شد.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رزمندگان و نیروهای اسلام ایده محور و نیروهای استکبار تکنولوژی محور هستند، اضافه کرد: بدخواهان نظام اسلامی از نیروهای ایده محور و ارزشی هراس و واهمه دارند چرا که می دانند با تکیه بر این ایده ها توانایی انجام هر کاری را دارند.

سردار خادمی ادامه داد: با مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری و با حضور به موقع مردم در تمامی صحنه های انقلاب دشمنان نظام اسلامی ایران علاوه بر جنگ سخت در جنگ نیمه سخت و نرم نیز شکست خوردند و تسلیم ملت بزرگ ایران شدند.

وی گفت: دنیای غرب و استکبار بعد از شکست در تمامی توطئه ها علیه ایران اسلامی، امروز ایمان، باور، امید و معنویت جوانان ما را نشانه گرفته اند و می خواهند با گمراه کردن ذهن جوانان و ایجاد ناامیدی در آنها به اهداف شوم خود برسند.

این مقام نظامی کشورمان افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی البته از وجود بعضی خلاها نهایت استفاده را کردند و با وارونه جلوه دادن واقعیت ها و تحریک جوانان و افراد ناآگاه در کشور اغتشاش و آشوب کردند.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران ادامه داد: البته باید اعتراف کرد که ما نیز در ۱۰ سال گذشته در زمینه تربیت و آگاه سازی جوانان و نوجوانان کشورمان به نوعی غافل شدیم، چرا که بر اساس گزارش‌ها، ۹۰ درصد نوجوانان و جوانانی که در اغتشاشات سال گذشته به خیابان‌ها آمده بودند از روی احساس و ناآگاهی برخی حرکت‌های ناشایست را انجام دادند.

سردار خادمی بیان کرد: بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران، خویشتن داری و صبوری نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی و رهنمودها و روشنگری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری باعث شد دشمنان ملت بزرگ ایران در این اغتشاشات نیز شکست بخورند و به اهداف شوم خود نرسند.

پخش کلیپ، خواندن شعر و دکلمه، اجرای سرود و مداحی از دیگر قسمت های این آیین بود.

استان اردبیل در مجموع سه هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده است. اجلاسیه اصلی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل ۲۶ مردادماه در اردبیل برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha