۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85128844
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقش بانوان در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی، برجسته و ویژه است

گرگان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: نقش بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی از زمان پیروزی جمهوری اسلامی تا دفاع مقدس و در دیگر برهه‌های حساس، ویژه و بسیار مهمی است.

به گزارش ایرنا، عیسی بابایی روز پنجشنبه در جشن دختران سرزمین خورشید افزود: دختران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان امدادرسان، پزشک و پشتیبان جنگ خدمات قابل توجهی ارائه کردند.

وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور بانوان در عرصه های علمی، تحصیلی، ورزشی و اجتماعی رشد قابل توجهی داشت و آنان پرچمدار بسیاری از موفقت‌ها شدند.

وی بیان کرد: نقش کمیته امداد امام خمینی (ره) در موفقیت و توانمندسازی بانوان و دختران چشمگیر و موثر است و در کنار توانمندسازی آنان برای اشتغال، مسکن و مباحث فرهنگی هم گام ارزشمندی برداشته شد.

بابایی افزود: حمایت و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، غنی‌سازی اوقات فراغت، مشاوره فردی و خانوادگی، اردوهای زیارتی و سیاحتی هم از جمله دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی اظهار داشت: حمایت از مستعدان و نخبگان تحت پوشش کمیته امداد به عنوان یار و مددکار هم از دیگر اقدامات برای پله های ترقی و تسهیل‌گری است.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی(ره) ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ با هدف پشتیبانی از محرومان و توانمندسازی نیازمندان، پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور و کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال بنیان‌گذاری شد.

مطابق گزارش اداره کل کمیته امداد گلستان، این نهاد ۷۹ هزار خانوار با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت را زیر پوشش خدمات خود دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha