شکست سنگین بسکتبال طبیعت اسلامشهر مقابل شهرداری گرگان+ فیلم

گرگان- ایرنا- دومین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال، یکشنبه شب بین‌ ۲ تیم شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر برگزار شد و در نهایت با پیروزی قاطع گرگانی‌ها و شکست سنگین طبیعت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که به میزبانی گرگانی‌ها در سالن امام خمینی (ره) برگزار گردید، تیم شهرداری گرگان موفق شد در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر گرگانی، با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۲ به پیروزی برسد.

سیدمصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ابتدای این مسابقه، محمدسینا واحدی، ویلیام چری، نوید رضایی‌فر، ارسلان کاظمی و سالار منجی را به عنوان بازیکنان آغاز کننده به میدان فرستاد.

شاگردان مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم طبیعت اسلامشهر هم ابتدای بازی با ترکیب محمد شهریان، جردن استیونز، سعید داورپناه، نیکولا دراگوویچ و آرمان زنگنه وارد زمین شدند.

بازیکنان تیم طبیعت در کوارتر اول همچون بازی اول توانستند، میزبان خود را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ شکست دهند.

در کوارتر دوم محمدسینا واحدی، ویلیام چری، نوید رضایی‌فر، دایموند استون و محمد یوسف‌وند وارد زمین شدند.

اشکان جعفری، جردن استیونز، سعید داورپناه، نیکولا دراگوویچ و حسن علی‌اکبری در کوارتر دوم بازیکنان آغاز کننده تیم طبیعت اسلامشهر بودند.


گرگانی‌ها در این کوارتر با پرتاب‌های موفق و تشویق بی‌امان تماشاگران توانستند با حساب ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسند تا در مجموع ۲ کواتر و پایان نیمه اول، تابلوی امتیازات را ۴۴ بر ۴۲ به طبیعت ثبت شود و تیم‌ها به رختکن بروند.

محمدسینا واحدی، مبین شیخی، ویلیام چری، ارسلان کاظمی و سالار منجی در ابتدای کوارتر سوم با اندیشه‌های هاشمی برای تیم گرگان به میدان آمدند و شاهین‌طبع هم در مقابل این بازیکنان، شاگردان خود را با ترکیب محمد شهریان، جردن استیونز،‌ سعید داورپناه، نیکولا دراگوویچ و آرمان زنگنه به میدان فرستاد، اما گرگانی‌ها این کوارتر را هم با حساب ۲۷ بر ۲۲ به سود خود به پایان بردند.

هاشمی در کوارتر چهارم محمدسینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، ارسلان کاظمی و محمد یوسف‌وند را به عنوان آغاز کننده برای تیم شهرداری گرگان به زمین فرستاد و شاهین‌طبع هم برای اجرا شدن تفکراتش در ابتدای این کوارتر به ترکیب محمد شهریان، سعید داورپناه، آرمان‌ زنگنه، جردن استیونز و حسن علی‌اکبری اعتماد کرد.

شاگردان شاهین‌طبع در این کواتر عملکرد خوبی نداشتند و شهرداری‌چی‌های گرگان با عملکرد با دقت خود توانستند با نتیجه ۳۶ بر ۱۶ کوارتر چهارم را به سود خود رقم زدند تا در نهایت تیم شهرداری با حساب ۱۰۵ بر ۸۲ پیروز این مسابقه باشد.

این مسابقه حساس را هادی سالم به عنوان سرداور به همراه روزبه کلاهدوز و نیما جعفری به عنوان داور اول و دوم قضاوت کرد که نادر باقری ناظر داوری و کوروش بخشی‌عرب نماینده فدراسیون در این مسابقه بودند.

همچنین فریدون سلمانیان و امیرحسین واحدپور به عنوان نماینده سازمان لیگ برای نظارت بر لین مسابقه حضور داشتند.

جردن استیونز بازیکن تیم طبیعت در این بازی با کسب ۲۷ امتیاز و محمدسینا واحدی با اثرگذاری ۲۸، امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان شناخته شدند.

مسابقه اول ۲ تیم، جمعه شب گذشته با نتیجه ۸۶ بر ۷۹ به سود طبیعت اسلامشهر به پایان رسیده بود.

مسابقه سری فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه پیروزی کسب کند، قهرمان این فصل خواهد شد.

مسابقه سوم ۲ تیم روز ۱۶ خردادماه در تهران برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای پنجمین سال متوالی، فینال لیگ برتر را تجربه می‌کند که در چهار فینال لیگ ‌های پیشین ابتدا به مقام نایب قهرمانی دست یافت و سه دوره متوالی هم قهرمان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha