برنامه تراکتور برای پورحمیدی مشخص شد؛ از معاوضه تا تمدید قرارداد قرضی

تهران- ایرنا- با توجه به اتمام قرارداد قرضی حسین پورحمیدی، برنامه باشگاه تراکتور برای این بازیکن مشخص شد.

به گزارش ایرنا، حسین پورحمیدی بدون شک یکی از چهره‌های ویژه این فصل از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر بوده است. این دروازه‌بان ۲۵ ساله عملکرد فوق‌العاده‌ای در چارچوب دروازه آلومینیوم ارک داشت و موفق شد به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود.

با توجه به اتمام قرارداد قرضی این بازیکن با آلومینیوم، حالا او یکی از چهره‌های ویژه بازار نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود. پورحمیدی بعد از یک فصل نیمکت نشینی در استقلال به صورت قرضی راهی آلومینیوم شد و استقلال در نهایت این بازیکن را با سعید مهری از تراکتور معاوضه کرد. آلومینیوم در ابتدا فصل برای تمدید قرارداد قرضی این بازیکن پوریا آریاکیا را به تراکتور فروختند تا این دروازه‌بان سومین فصل حضور خود را در این تیم اراکی تجربه کند.

حالا با توجه به اتمام قراداد قرضی او باشگاه تراکتور برنامه‌ ویژه‌ای برای این بازیکن دارد.

برنامه تراکتور برای پورحمیدی مشخص شد؛ از معاوضه تا تمدید قرارداد قرضی

اولویت اول: معاوضه با بازیکن با کیفیت

الویت اول باشگاه تراکتور معاوضه پورحمیدی با یک بازیکن باکیفیت و مورد نظر پاکو خمس است. تا به این لحظه باشگاه‌های سپاهان و استقلال از مشتریان اصلی این دروازه‌بان هستند. سپاهان با توجه به اینکه هنوز تکلیف قرارداد پیام نیازمند مشخص نیست برای اینکه در فصل آینده نیز بتواند در کورس قهرمانی باشد، باید یک درواهزبان مطمئین را به خدمت بگیرد.

سپاهان چند بازیکن را برای معاوضه با پورحمیدی پیشنهاد داده که مورد توجه تراکتور نبوده‌اند. تراکتور در صورت معاوضه، خواهان به خدمت گرفتن رامین رضاییان یا فرشاد احمدزاده است. باید دید آیا این توافق صورت می‌گیرد یا خیر؟

استقلال نیز با توجه به عملکرد ضعیف حسین حسینی در چارچوب دروازه به دنبال بازگشت پورحمیدی به این تیم هستند. استقلال پیشنهاد معاوضه پورحمیدی با محمد حسین مرادمند را داده که مورد توجه تراکتور نبوده است. تراکتور در صورت معاوضه، خواهان به خدمت گرفتن ابوالفضل جلالی است که با توجه به اینکه این بازیکن مورد سلیقه ریکاردو ساپینتو نیست و جایی در ترکیب این مربی پرتغالی ندارد احتمال این معاوضه خیلی بیشتر است.

برنامه تراکتور برای پورحمیدی مشخص شد؛ از معاوضه تا تمدید قرارداد قرضی

اولویت دوم: تمدید قرارداد قرضی با آلومینیوم

اولویت دوم باشگاه تراکتور در صورتی که نتواند پورحمیدی را با بازیکنان مورد نظر خمس معاوضه کند، تمدید قرارداد قرضی او برای یک فصل دیگر با آلومینیوم است. با توجه به اینکه مهدی رحمتی در سرلیست فهرست بازیکنانی که برای فصل آینده می‌خواهد، نام حسین پورحمیدی را قرار داده، قطعا مدیران آلومینیوم تلاش زیادی به کار می‌گیرند تا بتوانند رضایت مدیران باشگاه تراکتور را جلب کنند تا شرایط را برای ادامه همکاری با این دروازه‌بان فراهم کنند.

اولویت سوم: بازگشت به تبریز

آخرین اولویت باشگاه تراکتور در صورتی که در اولیت‌های اول و دوم به نتیجه مطلوب نرسد بازگشت پورحمیدی به تبریز است. قرارداد محمدرضا اخباری در پایان فصل به اتمام رسیده و هنوز باشگاه با این بازیکن قراردادش را تمدید نکرده است. اما با توجه به عملکرد خوب اخباری در این فصل و همچنین محبوبیت بالای این دروازه‌بان در بین پرشورها، کمی دور از انتظار خواهد بود که باشگاه قرارداد اخباری را تمدید نکند. همچنین پاکو خمس اسم اخباری را به همراه ارضا اسدی در سر لیست بازیکنان که برای فصل آینده به آن‌ها نیاز دارد، قرار داده است.

البته از آنجایی که پورحمیدی اصلا علاقه به نیمکت نشینی ندارد این اتفاق کمی دور از انتظار خواهد بود که او به تبریز برگردد. حالا باید منتظر ماند تا آینده این دروازه‌بان ۲۵ ساله برای فصل بعدی مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha