سیگنال مثبت تراکتور برای تمدید با مهاجم مغضوب خمس + فیلم

تهران- ایرنا- باشگاه تراکتور با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود به تعداد گل‌های محمد عباس‌زاده برای تی‌تی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، محمد عباس‌زاده ۳ فصل پیش در سال ۹۹ پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام از نساجی راهی تراکتور شد و در طول حضورش در لباس تی‌تی‌ها عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است.

درخشش عباس‌زاده باعث شد تا او محبوبیت زیادی در بین هواداران پرشور تبریزی پیدا کند. او در این فصل با توجه به فرصت کمی که برای حضور در ترکیب تراکتور بدست آورده بود، موفق شد با ۱۰ گل بعد از رضا اسدی دومین گلزن برتر تی‌تی‌ها باشد. عباس‌زاده به دلیل مصدومیت چند هفته از مسابقات را از دست داد و بعد از طی کردن دوران نقاهت نیز نتوانست حضور ثابتی در تاکتیک‌های پاکو خمس داشته باشد و حتی مورد غضب این سرمربی اسپانیایی نیز قرار گرفته بود.

قرارداد عباس‌زاده با تراکتور به پایان رسیده است و شایعات زیادی برای آینده این بازیکن بعد از اتمام فصل به گوش می‌رسید. حالا شنیده‌ها حاکی از آن خواهد بود که باشگاه تراکتور در آستانه تمدید با این مهاجم مازندرانی است.

از همین رو باشگاه تراکتور در صفحه مجازی خود فیلمی را برای این مهاجم منتشر کرد که در آن اشاره به تعداد گل‌های این مهاجم در لباس تراکتور شده است.

عباس‌زاده در ۸۴ بازی که برای تراکتور انجام داده، ۳۴ گل را برای این تیم به ثمر رسانده است. این حرکت باشگاه می‌تواند سینگال مثبتی برای تمدید با این مهاجم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha