بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور در بروجرد

بروجرد- ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب پنجشنبه در سفر به شهرستان بروجرد از چاپخانه یاقوت سبز زاگرس این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا ، در این سفر که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را استاندار، فرماندار و نمایندگان بروجرد همراهی کردند، محمدمهدی اسماعیلی پس از بازدید از بخش های مختلف این چاپخانه با دست اندرکاران صنعت چاپ در لرستان دیدار و گفت و گو کرد.
چاپخانه یاقوت سبز زاگرس به عنوان بزرگترین چاپخانه غرب و جنوب کشور از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در بروجرد آغاز کرد و هم اکنون با ظرفیت ۵۰ ورق ماشین چاپ و تجهیزات کامل لیتوگرافی، دایکات و جعبه چسبانی در زمینه تولید انواع جعبه (با فونت بریل، برجسته کاری، یو وی موضعی و طلاکوب) بروشورو برچسب‌های ساده و چسبدار دارویی فعالیت می کند.

این واحد چاپخانه ای در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع ساخته شده و ۴۸ فرصت شغلی ایجاد کرده است و در طرح توسعه این مجموعه دستگاه های چاپ ۴.۵ ورقی افست چهار رنگ و سیستم قبل از چاپ لیتوگرافی (پلیت ستر) و سیستم فول آپشن بسته بندی دارویی و کتاب درسی نیز فراهم شده است.

به گزارش ایرنا سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با چهار رویکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای صورت گرفت و سفر به شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد و بروجرد در برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

شرکت در همایش فعالان قرآنی، بازدید از پروژه‌های فرهنگی، شرکت در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان و شرکت در ویژه برنامه ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha