۴ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۱۳
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85122294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: در مقابل اقدامات مهم دولت، دشمن مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهد

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: دولت سیزدهم اقدامات بزرگی در کشور انجام داده است اما دشمن هم با سوء استفاده از وضعیت تورم و گرانی، مشکلات را بزرگ جلوه می‌دهد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعلی حسینی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت اول قرار گیرد و از انجام برخی کارهای عمرانی که ضرورت ندارد ، پرهیز شود.

وی عمل و خدمت به مردم برای رضای خدا را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: شهدا خالصانه در راه خدا گام برداشتند و نیت آنها جلب رضای خدا بود و ادامه دادن راه آنها وظیفه ای همگانی است، انسان باید هر کاری که انجام می دهد رنگ خدایی داشته باشد.

امام جمعه بروجرد گفت: خدواند در حکومت اسلامی فرصتی به مسئولان داده که به بسیاری از ائمه معصومین نداد و مسوولین باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

مسلم مرادی فرماندار بروجرد نیز از این شهرستان به عنوان شهر شهدا و عالمان یادکرد و افزود: مجموعه دولت در این شهرستان برای کاهش مشکلات شبانه روز تلاش می کنند.
به گزارش ایرنا، سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با چهار رویکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای صورت گرفت و سفر به شهرستان‌های کوهدشت، خرم‌آباد و بروجرد انجام شد و شرکت در همایش فعالان قرآنی، بازدید از پروژه‌های فرهنگی، شرکت در جلسه شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی استان و شرکت در ویژه برنامه ایثار و شهادت از برنامه‌های این سفر بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha