۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85121780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گرداننده صفحه دوست‌یابی «بم کراش» زندانی شد

۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 85121780
گرداننده صفحه دوست‌یابی «بم کراش» زندانی شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی بم از رسیدگی به ابراز نگرانی دانش آموزان و والدین آنان نسبت به پیج اینستاگرامی «بم کراش» خبر داد و گفت که گرداننده این صفحه غیراخلاقی بازداشت شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ "یوسف سلیمانی" در این زمینه توضیح داد: معاون فرهنگی و اجتماعی این فرماندهی در کلاس های آموزشی مدارس با اعلام نگرانی دانش آموزان و والدین آنان با فعالیت پیج اینستاگرامی دوست یابی بم کراش مواجه می شود و موضوع را با جدیت پیگیری می کند.

وی افزود: ضمن انعکاس این موضوع به پلیس امنیت عمومی و با پیگیری و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، گراننده این پیج غیر اخلاقی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم اظهار داشت: این پیج‌ کراش‌یابی با هدف پیشنهاد دوستی غیرمستقیم بین پسران و دختران محتواهای ناسالم و فعالیت های غیراخلاقی و هنجارشکنانه تعدادی از کاربران را که عموما نوجوان بودند دستمایه ترویج آسیب های اخلاقی فضای مجازی به‌خصوص مزاحمت های اینترتی قرار داده بود که متهم پرونده پس از اعتراف به اقدامات مجرمانه به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه پیج‌های کراش‌یابی منافی عفت و منزلت جامعه اسلامی هستند و در نهایت نیز به هتک حیثیت یا مزاحمت هایی برای افراد منجر می شوند اظهار داشت: افرادی که با تصور پنهان ماندن هویت خود، اقدام به ارتکاب جرایم اینترنتی می کنند حتما شناسایی و دستگیر خواهند شد.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha