۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85121758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریل‌گذاری‌ مجلس برای رفع مشکلات کشور است

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و عقب‌ماندگی‌هایی وجود دارد و به فرموده مقام معظم رهبری، مجلس مشکلات را به خوبی شناخته و در این مسیر تلاش و ریل‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مجید نصیرایی روز پنجشنبه در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید شهرستان بشرویه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در هیات سادات الحسینی فاطمیه این شهرستان برگزار شد افزود: خون شهدا همیشه جوشش و برکت برای انقلاب و نظام و مردم داشته است و امیدواریم این روزها که روز مقاومت است از شهدا این درس را بیاموزیم که ما بن‌بست نداریم.

وی بیان کرد: شهدا این درس را به ما آموختند که در هیچ جایی اما به شرط اینکه قواعدش را رعایت کنیم بن‌بست نداریم.

نماینده مردم چهار شهرستان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلات و گرفتاری‌هایی در سطح کشور عنوان کرد: این مشکلات محصول بی‌تدبیری و ندانم‌کاری‌ها و گرایشاتی است که در این سالها به ظرفیت‌های داخلی و توانمندی جوانان و فرمایشات ولی و امام جامعه بی‌توجهی شد.

وی با اشاره به این جمله امام خمینی(ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، گفت: سالها بی‌توجهی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب شد و امروز گرفتاری‌هایی که مردم در مسکن، اقتصاد و گرفتاری‌های مختلفی که جامعه ما آسیب می‌بیند ودیده ، اینها محصول این بی‌توجهی‌ها است.

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: اما به لطف خدا اکنون راه و رسم شهدا در مجلس و دولت حاکم شده است و جان خواهیم داد اما اجازه نمی‌دهیم فرمایش رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند.

وی گفت: توجه ویژه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دولت و مجلس شروع شده و برکات آن را می‌بینیم البته مشکلات و ضعف داریم اما به برکت خون شهدا و حرکت جهادی و شبانه‌روزی‌ها این مشکلات و گرفتاری‌های یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور شکوهمند مردم در یادواره شهدای بشرویه افزود: شهرستان بشرویه همیشه ثبات کرده در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و توحیدی استوار ایستاده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح پنجشنبه در آغاز سفر یکروزه به خراسان جنوبی وارد بشرویه شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان قرار گرفت.

وی در سومین کنگره سرداران و ۱۵۴ شهید بشرویه شرکت کرد و در ادامه راهی شهرستان طبس می‌شود.

خراسان جنوبی با جمعیت بیش از ۸۰۰ هزار نفر، ۲ هزار شهید را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

این استان ۱۱ شهرستان دارد و بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha