رییس مجلس شورای اسلامی وارد گناباد در جنوب خراسان رضوی شد

گناباد- ایرنا- محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به منظور افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد امروز، پنجشنبه درقالب نخستین پرواز وارد این فرودگاه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین پرواز فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد، مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کنند که در بدو ورود در این فرودگاه مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و سایر مسوولان اجرایی، سیاسی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفتند.

رییس مجلس شورای اسلامی بعد از حضور و سخنرانی در آیین گشایش فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد به وسیله بالگرد این شهرستان را به مقصد شهرستانهای طبس و بشرویه واقع در غرب استان خراسان جنوبی ترک می کند.

شرکت در یادواره رزمندگان و شهدای شهرستان بشرویه و همچنین نشست با مسوولان حوزه انتخابیه طبس و بشرویه در استان خراسان جنوبی و برای بررسی مسائل و مشکلات پیش روی این مناطق از دیگر برنامه های سفر رییس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

فرماندار گناباد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی بعد از حضور در آیین گشایش فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد، ضمن شرکت در نشست قرارگاه نهضت ملی مسکن و بررسی مسائل و مشکلات این بخش از برخی طرحها و راههای دسترسی به این شهرستان بازدید می کنند.

رضا نصیری افتتاح ساختمان شهربیدخت گناباد را از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی به این شهرستان ذکر کرد.

عملیات اجرایی فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد ۳۰ سال گذشته در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار ساخته شده که ۲ هزار و ۷۰۰ متر باند به عرض ۶۰ متر دارد.

از مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال که صرف تکمیل و بهره برداری فرودگاه گناباد شده است، یک هزار میلیارد ریال از ابتدای دولت سیزدهم تخصیص یافته و هزینه شده است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha