۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۰۸
کد خبرنگار: 910
کد خبر: 85116941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک نفر در گیلانغرب بر اثر برخورد صاعقه جان باخت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰:۰۸
کد خبر: 85116941
یک نفر در گیلانغرب بر اثر برخورد صاعقه جان باخت

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار گیلانغرب گفت: بر اثر برخورد صاعقه در این شهرستان یک مرد ۵۲ ساله عصر امروز شنبه جان خود را از دست داد.

"وحید محمدی" شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه امروز در روستای "گل خیرک علیا" در دهستان "ویژه نان" از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب رخ داد که به دنبال آن یک مرد ۵۲ساله با هویت معلوم از ساکنان این روستا در حین کار در زمین کشاورزی به دلیل اصابت صاعقه جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: روستاییان باید در هنگام صاعقه از تردد و استقرار در ارتفاعات روستاها که به‌ دلیل شرایط خاص اقلیمی و زمین شناسی احتمال برخورد صاعقه وجود دارد و موجب تلفات می ‌شود، خودداری کنند.
فرماندار گیلانغرب، ازکشاورزان و دامداران خواست تا در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی ضمن پناه گرفتن در مکان‌های مسقف، از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کنند.

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه درود سامانه ناپایدار از جو منطقه تا اواخر فردا یکشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده؛ در بعضی ساعات سبب طوفان، رعد و برق همراه با وزش باد خواهد شد.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه با ۷۲ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع گستره، دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق متشکل از ۲ بخش گواور و مرکزی، (شهر گیلانغرب و سرمست) ۲۰۷ روستا دارد که اکنون ۱۹۷ روستای آن دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha