۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۵۵
کد خبر: 85116909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برق بخشی از شهر کرمانشاه بدلیل رعد و برق و  باد شدید قطع شد

کرمانشاه - ایرنا - برق بخشی از شهر کرمانشاه شامگاه شنبه به دلیل وزش باد شدید و رعد و برق و همچنین بارش شدید باران قطع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برق مشترکان در محدوده ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه شامگاه شنبه قطع شده و تلاش تیم های امداد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای اتصال جریان برق ادامه دارد.

رعد و برق، باد شدید و باران از عصر امروز شنبه در کرمانشاه آغاز شده و براساس اعلام سازمان هواشناسی تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

سازمان هواشناسی امروز در اطلاعیه نسبت به بارش شدید باران، باد و رعد و برق هشدار وضعیت نارنجی صادر کرد.

بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، سامانه ای بارشی که طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده است به تناوب سبب بارندگی، همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می شود.

هواشناسی همچنین ادامه داد: این شرایط ناپایدار که در نیمه شمالی و نواحی غربی، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل ها نیز همراه گردد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه همچنین اظهار کرد: وزش باد که امروز در نواحی غربی قابل توجه خواهد بود؛ ممکن است طی ساعاتی از امشب و فردا مجدداً هوا را، بخصوص در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود نماید.

به گزارش ایرنا؛ شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید دو هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha