۲ نفر از بانوان کرمانشاهی به تیم ملی " پدل برد " دعوت شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه گفت: از سوی کادر فنی تیم ملی استند آب پدل برد ۲ نفر از بانوان این استان به اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در رقابت های جهانی این رشته دعوت شدند.

بهمن اختیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اسامی نفرات راه یافته به اردوهای تیم‌های ملی امید و بزرگسالان استند آب پدل جهت حضور در رقابت‌های جهانی اعلام شد که در میان این اسامی، نام نگین مهرآیین و مریم حلیمی از استان کرمانشاه نیز دیده می شود.

وی افزود: این دو ورزشکار کرمانشاهی پس از درخشش در رقابت های استند آپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور که هفته نخست اردیبهشت ماه به میزبانی چابهار برگزار شد به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رییس هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه یادآور شد: نگین مهرآیین در بخش ۲۰۰ متر سرعت بانوان در بخش بزرگسالان و مریم حلیمی در ۱۸ کیلومتر با پارو بخش امید از سوی کادر فنی به اردو دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: در بخش ۲۰۰ متر بانوان علاوه بر این بانوی ورزشکار کرمانشاهی، انسیه شعبانی و عسل پوردهقانی هر دو از هرمزگان نیز دعوت شده اند.

اختیاری ادامه داد: رقابت‌های جهانی استند آب پدل برد در آبان ماه امسال برگزار می‌شود اما هنوز از سوی فدراسیون جهانی کشور میزبان آن تعیین نشده است.

۲ نفر از بانوان کرمانشاهی به تیم ملی " پدل برد " دعوت شدند

به گزارش ایرنا، پدل بردینگ یا تخته سواری ایستاده ( Stand Up PaddleBoard ) یک ورزش آبی محبوب در دنیا است که افراد به شیوه های نشسته، ایستاده یا خوابیده می توانند از آن استفاده کنند ولی محبوب ترین و کاربری اصلی آن به صورت ایستاده است.

پدل بردینگ ترکیبی از ورزش کایاک و موج سواری است و در واقع موج سواری یا پدل ایستاده (SUP) شاخه ای از ورزش موج سواری است که موج سوار را قادر می سازد مسافت بیشتری نسبت به معمول به سمت دریا پارو بزند و از موج های کوچکتر لذت بیشتری ببرد. یا در آبهای آرامتر برای پیشروی بصورت ایستاده پارو بزند.

این ورزش نیاز به ایستادن کامل بر روی تخته موج سواری(پدل) را دارد که این امر نیاز به مقاومت بالای عضلات میانی و پا برای ایجاد تعادل دارد و نه تنها به شما کمک می شود تا تعادل خود بر روی تخته را حفظ کنید، بلکه باعث می شود تمرکز شما بر روی تعادل در فعالیت های روزمرتان نیز افزایش یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha