۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85096417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر استندآپ پدل کشور مشخص شدند

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱
کد خبر: 85096417
نفرات برتر استندآپ پدل کشور مشخص شدند

تهران- ایرنا- مسابقات استند آپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشوربا معرفی نفرات برتر در بندر عباس به پایان رسید.

به گزارش ایرنا؛ این رقابت‌ها که با حضور ۱۲۰ نماینده از ۸ استان کشور و بطور مجزا در دو بخش بانوان و مردان برگزار شد در نهایت نفرات برتر بدین نحو مشخص شدند.

۲۰۰ متر مردان (نوجوانان) رهام‌پور سهراب از مارینای کاسپین اول، محمد صالح حسینی از هرمزگان دوم، مهدی ابراهیمی از هرمزگان سوم و آریا انصاری از هرمزگان چهارم رسید.

در بخش ۲۰۰ متر مردان (جوانان) امیر حسین هلالات از منطقه آزاد اروند رود اول، بنی عباسی از هرمزگان دوم، امیر حسین نیکخواه از هرمزگان سوم و یونس سالاری از هرمزگان به جایگاه چهارم دست یافت.

۲۰۰ متر (بزرگسالان) یوسف محسنی‌فر از مازندران اول، جواد مظفری از هرمزگان دوم، محمد ظهرابی از هرمزگان سوم و امیر حسین سالاری از هرمزگان چهارم شدند. اما در بخش ۵ کیلومتر بزرگسالان هم متین عباس‌پور از مازندران، صدرالدین تاتا از منطقه آزاد قشم، سید محمد طاها اسماعیلی از استان بوشهر و امیر پارسا نهرینی از استان مازندران بترتیب اول تا چهارم شدند.

همچنین در بخش ۱۰ کیلومتر بزرگسالان به ترتیب آرام صادقی از کردستان، پویان نیازی از استان مازندران، مرتضی فراهانی از منطقه آزاد اروند رود و ‌هرمز زارعی از کردستان و در بخش پنج‌ کیلومتر جوانان نیز طاها نیرومند از هرمزگان اول، جواد مظفری از منطقه آزاد قشم دوم، محمد علی امینی از هرمزگان سوم و ابوالفضل سالاری از هرمزگان چهارم شدند.

در بخش بزرگسالان بدون پارو ۱ کیلومتر هم حسین نور الدینی از هرمزگان و رضا خلیلی از بوشهر، محمد امین صادقی از هرمزگان و مهدی قدیمی از منطقه آزاد قشم‌ و در بخش بدون پارو جوانان هم محمد حسین کیانی از بوشهر، امید علی سلطانی از هرمزگان، رهام ذاکری از هرمزگان و امیر علی حاجی زاده از هرمزگان بترتیب جایگاه اول تا چهارم را بدست آوردند.

همچنین در بخش ۲۰۰ متر بانوان (جوانان) عسل‌پور دهقانی از هرمزگان، محبوبه صادقی از هرمزگان، مهدیه اسدی از هرمزگان و مارال میرزایی از هرمزگان و در بخش ۲۰۰ متر بانوان(بزرگسالان) نگین مهر آیین از کرمانشاه، انسیه شعبانی از هرمزگان و صبا حیدری از هرمزگان و آیسانا ایلان داغی از هرمزگان بترتیب اول تا چهارم شدند.

در بخش پنج‌ کیلومتر بزرگسالان هم جایگاه اول تا چهارم به ترتیب به ستایش گودرزی از هرمزگان، ستیا نجفی از منطقه آزاد قشم، مریم آقایی از منطقه آزاد کیش و مهر آسا عباس‌پور از استان مازندران رسید.

در بخش پنج‌ کیلومتر جوانان هم ترکی خوانچه بهدمهر از هرمزگان اول، وانیل نجاتی زاده از هرمزگان دوم، آتنا پور جعفری از هرمزگان سوم و الینا صدیقی ازهرمزگان چهارم شدند.

در بخش یک کیلومتر بدون پارو بزرگسالان نیز شیما صداقتی از منطقه آزاد کیش و رضوانه حمزه پوراز هرمزگان جایگاه اول تا سوم و در بخش یک کیلومتر جوانان بدون پارو هم صوفیا نادری ازمنطقه آزاد کیش اول و هدیه رنجبر از هرمزگان دوم شدند.

همچنین در پایان مسابقات باشگاه های برتر کشور در بخش مردان باشگاه تیو از هرمزگان اول شد، پالایشگاه از هرمزگان دوم شد، طبرستان از مازندران سوم شد و پرشین گلف از هرمزگان چهارم شد. در بخش بانوان باشگاه‌های برتر هم پالایشگاه هرمزگان اول، خلیج فارس هرمزگان دوم، مارینای منطقه آزاد کیش سوم و کرمانشاه چهارم شد.

مسابقات استند آپ پدل برد لیگ‌ قهرمانی کشور طی به مدت ۲ روز هفتم و هشتم اردیبهشت ماه در شهر بندر عباس برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha