۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85114504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزنه بردار قزوینی در جدول گزینشی المپیک پاریس

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85114504
وزنه بردار قزوینی در جدول گزینشی المپیک پاریس

قزوین - ایرنا - رییس هیات وزنه برداری قزوین گفت: پس از پایان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در جینجوی کره جنوبی و به روزسانی رنکینگ اوزان المپیکی، میرمصطفی جوادی ملی پوش قزوینی دسته ۸۹ کیلوگرم با صعود به رده دوازدهم شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک افزایش داد.

مرتضی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: قطار رقابت های وزنه برداری در حالی به حرکت خود در سال جاری ادامه می دهد که وزنه برداری و فدراسیون جهانی، ماجراهای مهم و سرنوشت سازی را پیش رو دارند تا جایی که تنها ملی پوش قزوینی این رشته پس از بهبود آسیب دیدگی سال ۲۰۱۹، قدرتمندانه به رقابت ها بازگشت و مدال برنز رقابت های اخیر آسیایی را نیز کسب کرد.

وی اضافه کرد: کسب ۲ مدال نقره و یک برنز از مسابقات جهانی ازبسکتان در سال ۲۰۲۱، مدال برنز قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا در ازبکستان، یک نقره و ۲ طلای مسابقات بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و بهترین وزنه بردار لیگ برتر سال ۱۴۰۱ بخشی از کارنامه جوادی در رقابت های وزنه برداری جهان و آسیا است.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: رقابت های وزنه برداری المپیک در پنج وزن برگزار می شود و هر کشور برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان سه سهمیه در بخش زنان و سه سهمیه در بخش مردان دارد و در المپیک پاریس نیز ۵۰ ورزنه بردار زن و ۵۰ وزنه بردار مرد با هم به رقابت می پردازند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha