نماینده مردم مهریز در مجلس: بخشی از مشکلات موجود ناشی از ضعف نظارت است

یزد- ایرنا- نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات موجود در جامعه به این موضوع باز می گردد که نظارت دقیقی وجود ندارد و انتظار این است که همه در این خصوص نقشی که در قانون برای آنان مشخص شده را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه افزود: قانونگذاری و نظارت دقیق بر اجرای آن در بخش‌های مختلف حلال اکثر مشکلات است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون باید در این ۲ بخش رسالت خود را در کنار اقدامات دولت به خوبی انجام دهند.

وی با تاکید بر تقویت نظارت در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و افزایش همکاری مردم در این زمینه ادامه داد: مدیران اداری و اجرایی در ابرکوه و دیگر مناطق حوزه انتخابیه اگر مطالبات شهروندان را به نمایندگان منتقل کنند قطعا در حوزه قانونگذاری و نظارتی نتیجه بهتری خواهیم داشت.

نماینده مردم مهریز در مجلس: بخشی از مشکلات موجود ناشی از ضعف نظارت است

محمد هادی زارع زاده فرماندار ابرکوه، نیز بررسی نقاط ضعف عملکرد و افزایش هماهنگی میان ادارات را مورد تاکید قرار داد و گفت: از تمامی ادارات انتظار می‌رود در خصوص مناسبت‌های دهه کرامت، سوم خرداد، ارتحال حضرت امام خمینی و سایر موارد تمامی اقدامات لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مناسبت‌ها انجام دهند.

همچنین در ادامه برخی از مدیران نهادها و ادارات ابرکوه مانند جمعیت هلال احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، میراث فرهنگی، محیط زیست، امورمالیاتی و جهاد کشاورزی ضمن ارائه گزارش عملکرد فعالیت ها، مطالبات خود در حوزه‌های مختلف تشریح کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha