۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۲
کد خبر: 82196259
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: تشكیل شورای مشورتی درحوزه های انتخابیه گسترده ضروری است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابركوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشكیل شورای مشورتی در حوزه های انتخابیه گسترده و برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور طیف های مختلف تاكید كرد و گفت: تشكیل این شورا و برگزاری جلسات، پیگیری مطالبات مردم را آسان می سازد.

محمدرضا صباغیان كه نماینده گسترده ترین حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی است، روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احصاء و پیگیری نیازهای عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و مطالبات مردم، در سایه همدلی مسوولان دستگاه های اجرایی و مشاركت نخبگان و آحاد مردم در تصمیم سازی ها محقق می شود.
وی ادامه داد: تدوین سند چشم انداز در حوزه انتخابیه مهریز برای رسیدن به برنامه های افق 1404 شهرستان های این حوزه انتخابیه، مستلزم همدلی و همكاری فرمانداران و سایر مسوولان این شهرستان هاست.
صباغیان با تشریح برخی فعالیت های انجام شده در حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابركوه، بهاباد و خاتم افزود: این حوزه انتخابیه وسیع ترین حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی است و مطالبات مردم این شهرستان های نیز با توجه به برخی محرومیت ها و تعداد قابل توجه روستاها از دولت زیاد می باشد و این در حالی است كه دولت با مشكلات اقتصادی و كمبود اعتبارات روبروست.
صباغیان شهرستان خاتم را از محروم ترین مناطق این حوزه پهناور دانست و گفت: هر چند كه وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت است اما در كنار فرماندار و دیگر مسوولان، پیگیر مطالبات و خواسته های مردمی هستیم و پیگیری نیازهای تمامی شهرستان های حوزه انتخابیه مهریز مورد توجه قرار دارد.
صباغیان گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران در ناامن ترین و بی ثبات ترین منطقه جهان عنوان امن ترین كشور را گرفته به بركت وجود مقام معظم رهبری و روحیه بسیجی و ایثارگرایانه ملت بزرگ ایران و اتحاد وهمبستگی بین مردم و مسوولان نظام است.
حوزه انتخابیه مهریز، بافق، ابركوه، بهاباد و خاتم با وسعت 400 كیلومتر مربع و بالغ بر 500 روستای عمدتا محروم پهناورترین حوزه انتخابیه كشور در مجلس شورای اسلامی است.
7543/ 6097/ 6014/

سرخط اخبار سیاست