۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴
کد خبر: 82186724
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: گستردگي حوزه مهريز از دلايل اصلي محروميت آن است

يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: گستردگي اين حوزه انتخابيه از دلايل اصلي محروميت و توسعه نيافتگي آن است.

به گزارش ايرنا ، محمد رضا صباغيان بافقي روز شنبه در همايش فرمانداران و سرمايه گذاران حوزه انتخابيه مهريز كه با حضور استاندار يزد در پرديس دانشگاه يزد در ساختمان شكيب مهريز برگزار شد افزود: پنج شهرستان اين حوزه انتخابيه شامل مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مقايسه با ساير مناطق و شهرستان هاي استان داراي محروميت بيشتر هستند .
وي ادامه داد: پراكندگي و گستردگي مناطق و شهرستان هاي اين حوزه انتخابيه كار رسيدگي به مسائل ، نيازها و مطالبات مردم سخت كوش و مومن آن را دچار مشكل كرده است.
نماينده مردم مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: براي حل مسائل و رسيدگي به مشكلات اين حوزه انتخابيه بايد اهم نيازها بصورت دقيق بررسي و مشخص شود .
صباغيان گفت: براي تحقق اين منظور مهم يكي از برنامه ها ، برگزاري جلسه با حضور فرمانداران و حضور مسئولان ارشد استان و بررسي نيازها و مشكلات و ارائه راهكار مناسب براي حل معضلات است .
وي افزود: بدون شك بخاطر گستردگي و پراكندگي اين حوزه انتخابيه و داشتن مناطق دور دست و توسعه نيافته دولت به تنهايي نمي تواند مسائل را حل و فصل كند و بايد از مشاركت بخش خصوصي بيشتر بهره گرفت .
نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: برگزاري اينگونه جلسات مشترك با حضور مسئولان و سرمايه گذاران نقش مهمي در حل مشكلات و پيگيري نيازها خواهد داشت .
صباغيان گفت:بايد مسائل دقيق بررسي ، مصوب و براي پيگيري آنها تا خصوص نتيجه اقدام بعمل آيد و در اين راه به همكاري و همراهي مسئولان استان و مناطق زير پوشش نياز مبرم است .
در اين جلسه فرمانداران حوزه انتخابيه مهريز اهم مطالبات و نيازهاي اساسي مناطق خود را شامل تشويق بخش خصوصي براي سرمايه گذاري ، رسيدگي به خسارات ناشي از خشكسالي ، توجه به مسائل بهداشت و درمان ، ايجاد اشتغال مولد و مفيد ، رونق گردشگري ، پرداخت تسهيلات به متقاضيان سرمايه گذاري و توجه به مسائل فرهنگي ذكر كردند.
حوزه انتخابيه مهريز با افزون بر 250 هزار نفر جمعيت شامل شهرستان هاي مهريز ، بافق ،بهاباد ، خاتم و ابركوه است .
7536/ 6197