نماینده مردم مهریز: نظارت نمایندگان، حلال بسیاری از مشکلات است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت عالیه و مسوولانه در کنار قانونگذاری مناسب بر حسب ضرورت کشور، حلال بسیاری از مشکلات است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز جمعه در نشست با خبرنگاران حوزه انتخابیه که به صورت برخط ( آنلاین ) برگزار شد افزود: اگر نظارت و قانگذاری نمایندگان بر اساس نیاز مردم و کشور صورت گیرد بسیاری از نیازها و مطالبات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص تاکنون توسط نمایندگان اقدامات خوبی در ابعاد مختلف صورت گرفته است ادامه داد: فرهنگ‌سازی نظارت در بخش‌های مختلف همانند کار نمایندگان در کشور موضوع ضروری محسوب می‌شود.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، هرات، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:هم‌اکنون کار قانگذاری به خصوص نظارت طبق قانون توسط نمایندگان صورت می‌گیرد ولی به خاطر  اهمیت موضوع کافی نیست و باید توجه بیشتری صورت گیرد .

صباغیان در خصوص انتقال پاسگاه شهید مدنی به محل جدید تصریح کرد: در این ارتباط با همکاری مسولان مهریز و استان پیگیری شده و این مطالبه محقق می‌شود.

وی در خصوص بخش شدن بهادران اظهار کرد: با پیگیری مسوولان تاکنون برای بخش شدن منطقه اقدام شده و امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مسایل دارند و در این حوزه فعالیت خوبی دارند.

صباغیان به اهمیت برگزاری اینگونه نشست‌ها و پیگیری نیازها و مطالبات مردم و حل مشکلات با همکاری مسوولان و اقدام به موقع خبرنگاران تاکید کرد.

حوزه انتخابیه مهریز  با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

یزد در مجموع چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha