صباغیان: حل مشکلات روستائیان در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات مختلف روستائیان بخش مرکزی شهرستان در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز چهارشنبه در کارگروه توسعه مناطق روستایی مهریز افزود: رصد و بررسی دقیق و مستمر مسایل و مشکلات مردم و پیگیری برای حل آنها جزو وظایف مسئولان است.

وی با بیان اینکه حضور میدانی مسئولان در بین مردم و شناخت دقیق مسایل و مطالبات برای حل آنها اثربخش است از تمامی اقداماتی که تاکنون در این حوزه صورت گرفته در شهرستان قدردانی کرد.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم ، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در کنار رسیدگی جدی به امور فرهنگی باید بیش از گذشته در روستاها پیگیری شود.

صباغیان تامین آب مورد نیاز در کنار توجه به امور جوانان و اشتغال را از دیگر برنامه‌های مهمی ذکر کرد که باید در مناطق روستایی توسط مدیران اجرایی پیگیری و اقدام شود.

وی گفت: اولویت بندی مسایل مختلف روستاها در بخش مرکزی مهریز در پنج دهستان زیر پوشش از دیگر موارد مهمی است که انتطار می‌رود در مناطق روستایی لحاظ شود.

صباغیان: حل مشکلات روستائیان در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مسایل و مطالبات مردم توسط مسئولان مرتبط در مناطق روستایی رصد و برای پیگیری به مدیران در سطح استان اعلام و اقدام به عمل آید.

صباغیان به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: تمامی تلاش مجلس و دولت غلبه بر مشکلات و تحقق مطالبات است و برای توفیق در این زمینه به همکاری همگان نیاز است .

ضرورت پیگیری طرح‌های عمرانی روستاها

در این نشست تعدادی از مسئولان به طرح نظرات خود در خصوص مسایل و مشکلات مناطق روستایی از جمله پیگیری طرح‌های عمرانی، فرهنگی، خشکسالی و توجه به فعالیت‌های ورزشی اشاره و حل آنها را خواستار شدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و دارای پنج دهستان و ۱۴۰ پارچه آبادی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha