دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات آینده است

کرمان - ایرنا - دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن از پایین آمدن نرخ مشارکت مردم در ۲ انتخابات قبلی خوشحال شده است و طراحی می کند که این روند ادامه پیدا کند و مشارکت در انتخابات آینده کاهش یابد.

به گزارش ایرنا، منوچهر متکی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ورود رهبر معظم انقلاب به بحث انتخابات از ۱۱ ماه قبل از برگزاری، نشان از اهمیت انتخابات از یکسو و طراحی های پشت پرده دشمن دارد و باید هوشیارانه برای انتخابات آماده باشیم.

وی تصریح کرد: البته دشمن درصدد تحریم انتخابات توسط مردم است که این اتفاق نخواهد افتاد، اما در مرحله دوم می خواهند انتخابات با مشارکت پایین برگزار شود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: در چنین فضایی تکلیف داریم به انتخابات اسفند ماه نگاه درست و دقیق و تحلیل مناسبی داشته باشیم.

متکی افزود: نیروهای جبهه انقلاب برای انتخابات پیش رو تکلیف ویژه ای دارند و شرایط را باید رصد کنند و طراحی های دشمن را بشناسند.

وی خاطر نشان کرد: اگر آرایش صحنه انتخابات پیش رو به گونه ای باشد که نیروهای ارزشی و انقلابی بتوانند رقابت سالمی داشته باشند، اشکالی ندارد تا بدون تخریب یکدیگر با لیست های مختلف وارد فضای انتخابات شوند،

وی ادامه داد: وحدت بین نیروهای انقلاب اجباری نیست و باید اراده سیاسی برای وحدت بوجود بیاید و اگر شرایط نیروهای انقلاب اقتضا کند می توانند به وحدت در ارایه لیست های انتخاباتی برسند.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دانستن شرایط کشور و مطالبات مردم، پایبندی به مبانی و اصول نظام و اسلام، سلامت و پاک دستی به همراه تعهد به خدمت جزو ملاک های اصلی شورای وحدت در انتخاب و حمایت از نامزدهای انتخاباتی است.

متکی افزود: اعتقاد داریم کسانی که قبلا آمده اند و نقش خود را ایفا کردند و موفق نبودند، مردم به آنها اقبال ندارند، حتی کسانی که هشت سال رییس جمهور بودند نیز نباید وارد آزمونی شوند که نتیجه آن از ابتدا مشخص است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha