۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
کد خبر: 85107919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر راه‌اندازی شد

کرمان - ایرنا - خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر متعلق به انجمن حمایت زندانیان با حضور رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کل دادگستری استان کرمان شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین راه اندازی خط تولید پریفرم در کارخانه آب آشامیدنی بردسیر گفت: در جریان سفر ۲ روزه رییس سازمان زندان‌ها به استان کرمان جلسات خوبی برگزار شد و در نشست شورای قضایی استان ۱۱۸نفر از زندانیان آزاد شدند که ۵۰ نفر آنها از مددجویان جرائم غیرعمد بودند که با کمک های خیران در جشن های گلریزان به آغوش خانواده خود بازگشتند و ۶۸ نفر با استفاده از تسهیلات ارفاقی از زندان آزاد می شوند.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: در جریان این سفر و در شهرستان بردسیر نیز افتتاح کارخانه پریفرم سازی با سرمایه گذاری انجمن حمایت زندانیان انجام شد.
وی یادآور شد: در گذشته ۲ خط تولید آب آشامیدنی را در این کارخانه داشته ایم و از امروز با راه اندازی این خط، از خرید پریفرم هم بی نیاز می شود.
رییس کل دادگستری کرمان عنوان کرد: با افتتاح این خط، کارخانه آب آشامیدنی از خرید و واردات پریفرم به استان بی نیاز شد و همچنین می تواند پریفرم مورد نیاز کارخانجات نوشابه سازی را تولید کند.
وی بیان کرد: در آینده برخی استان های همجوار می توانند از محصولات پریفرم استفاده کنند.
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز با اشاره به اینکه در سراسر کشور ۲۳۲ انجمن حمایت زندانیان داریم، تاکید کرد: وظیفه اصلی انجمن حمایت زندانیان، حمایت های مادی و معنوی از خانواده زندانیان است.
غلامعلی محمدی افزود: در سفر به شهرستان گل و گلاب بردسیر به همت رییس کل دادگستری، مدیرکل زندان های استان برای کمک های مادی به انجمن حمایت زندانیان کارخانه تولید پریفرم برای قرار گرفتن در خط تولید آب معدنی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی به صرف ۱۱ میلیارد تومان برای بهره برداری از واحد تولید پریفرم های آب معدنی بردسیر اشاره کرد و گفت: راه اندازی این دستگاه کمک شایانی برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند خواهد بود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha