۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85479967
T T
۳۱ نفر

برچسب‌ها

 سلطان جعل بازار زمین اردبیل بازداشت شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85479967
 سلطان جعل بازار زمین اردبیل بازداشت شد

اردبیل_ایرنا_ معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اعلام کرد: جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای متواری که با قراردادهای جعلی زمین و مسکن، فروش زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد و یا به نام تعاونی‌های واهی و منحل شده اقدام به کلاهبرداری از افراد زیادی نموده بود، با دستورات ویژه دادستان اردبیل بازداشت شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز رسانه دادستانی اردبیل حسین سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: چند روز قبل و همزمان با اجرای عملیات شناسایی و پلمب دفاتر غیرمجاز مشاورین املاک، نامبرده متواری و از محل فعالیت وی حجم زیادی از قراردادها و اوراق جعلی، مهرهای متعدد بنام تعاونی‌ها و بنگاه‌های املاک و همچنین اسناد و مدارک دولتی کشف و ضبط شده بود.

معاون دادستان اردبیل اضافه کرد: این متهم که گفته می‌شود بزرگترین جاعل و کلاهبردار بازار زمین و مسکن اردبیل است، طی اشراف اطلاعاتی ضابطین دادستانی و برابر نظارت و دستورات ویژه صادره، در مخفیگاهی در یکی از شهرهای استان شناسایی و دستگیر شد.

طی هفته های اخیر دادستان اردبیل مبارزه بی امانی را با کلاهبرداران حوزه زمین و مسکن آغاز کرده و در این راستا تعداد زیادی از مشاورین املاک غیر مجاز پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha