تهران آماده میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها شد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۶ تهران از آمادگی کامل این منطقه برای برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ ها در حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر(عج) خبر داد.  

سید مرتضی روحانی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از افتخارات مدیریت شهری برگزاری جشن‌های بزرگ خیابانی است که تعاملات اجتماعی شهروندان را در یک ساحت اجتماعی شاد ارتقا بخشید.

وی ادامه داد: امسال افتخار میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها نصیب منطقه ۶ شده که با تلاش شبانه روزی همکارانم اقدامات برای برگزاری باشکوه مراسم بعمل آمده است، هماهنگی لازم با مدارس، مساجد و اماکن عمومی برای بهره برداری از امکانات رفاهی آنها در طول مسیر برگزاری جشن نیز انجام شده است.

شهردار منطقه ۶ اضافه کرد: جانمایی و هماهنگی لازم برای استقرار مواکب، پردیس ها و استیج های مناطق، ادارات و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به عمل آمده است و همچنین مکان‌های لازم برای جانمایی مواکب مردمی و گروه‌های جهادی نیز تعیین شده است.

تهران آماده میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها شد

روحانی افزود: در چند روز اخیر با تلاش همکارانم آذین‌بندی، چراغانی، نورپردازی، اکران المان‌های مناسبتی، نصب بیرق‌های مزین و متبرک به نام امام رضا (ع) در تمام مسیر برگزاری مراسم نصب شده است و ساختمان‌های شاخص، با بیش از ١۵ هزار متر ریسه رنگی و مناسبتی آذین‌بندی شده است.

شهردار قلب تهران تاکید کرد: تمهیدات ویژه ترافیکی جهت جلوگیری از ایجاد اختلال در تردد شهروندان و معرفی مسیرهای جایگزین با هماهنگی پلیس راهور به عمل آمده است و همچنین اورژانس و آتش نشانی نیز برای تامین ایمنی شهروندان در طول مسیر مستقر خواهد بود.

وی گفت: همه عوامل و نیروهای انسانی خدمات شهری یک روز قبل از برگزاری مراسم در میدان خدمت رسانی حاضر خواهند بود و بلافاصله پس از اتمام مراسم نیز؛ مجدد عملیات پاکسازی و رفت و روب، معابر انجام خواهند داد.

جشن بزرگ امام رضایی ها امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از حد میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha