۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85103218
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار:

ساماندهی ۱۷ لکه صنعتی البرز ضروری است

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳
کد خبر: 85103218
ساماندهی ۱۷ لکه صنعتی البرز ضروری است

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: ۱۷ لکه صنعتی استان باید براساس اولویت و ظرفیت ساماندهی یابند تا واحدهای مستقر بتوانند از امکانات و تسهیلات شهرک ها بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز شنبه در بازدید میدانی از شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: فعالیت واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی باید رصد شود و واحدهای فعال باید برای توسعه حمایت شوند و موانع عدم فعالیت واحدهای راکد شناسایی و تعیین تکلیف شود.

عبداللهی بیان کرد: باید موانع توسعه شهرک ها و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی احصا شود و طی تعامل و هم افزایی مدیران مربوطه برای حل آنها چاره اندیشی شود.

ساماندهی ۱۷ لکه صنعتی البرز ضروری است

استاندار البرز گفت: تمام شهرک های صنعتی استان باید به امکان تصفیه خانه و بازچرخانی آب مجهز شوند تا بالاترین بهره وری از منابع آب موجود و همچنین الزامات زیست محیطی رعایت شود.

وی افزود: روستاهای استان البرز و شهرستان طالقان با توجه به شرایط اقلیمی خاص خود می توانند شهرک های صنعتی تخصصی با هدف ایجاد اشتغال روستایی برای مانایی جمعیت داشته باشند.

عبداللهی گفت: ایجاد خانه های کارگری در شهرک های صنعتی علاوه بر جذب نیروی کار در واحدهای صنعتی، صرفه اقتصادی برای کارگران را همراه خواهد داشت.

استان البرز دارای ۲۷۸ روستا و سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی وصنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha