۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85102978
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت به‌موقع حقوق، بالاترین هدیه به کارگران است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن نقش کارگران در تولید گفت: بالاترین هدیه به این قشر زحمتکش و بی ادعا، پرداخت به موقع حقوق و تضمین امنیت شغلی آنهاست که باید از سوی ادارات و نهادهای دولتی و بخش خصوصی مورد اهتمام ویژه قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه و بازنشستگان شهرداری گنبدکاووس گفت: مقام و منزلت کارگران بالاخص آنهایی که در مجموعه خدماتی شهرداری مشغول کار هستند و شهروندان به‌صورت روزانه و مستمر از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند، بسیار بالا و قابل تقدیر است.

امام جمعه گنبدکاووس، تصمیم به احداث کمربندی در ضلع غربی این شهر توسط شهرداری را قابل تقدیر دانست و گفت: این اقدام علاوه بر کوتاه شدن مسیر و توسعه عمران و آبادنی شهر، می‌تواند در آینده به توسعه ترانزیت بین المللی کشورمان با کشورهای شرق آسیا بالاخص چین از این جاده که به جاد وسوم به نفت متصل می‌شود، موثر باشد.

وی افزود: احیای جاده ابریشم با همراهی چین به عنوان یک مسیر طلایی و اتصال این جاده به کریدور شمال به جنوب و نیز عبور بخشی از آن از مرز اینچه‌برون، آینده اقتصادی خوبی را برای استان گلستان و گنبدکاووس رقم خواهد زد.

پرداخت به‌موقع حقوق، بالاترین هدیه به کارگران است

شهردار گنبدکاووس هم در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر، گفت: موفقیت‌های شهرداری و شورای شهر به سبب فداکاری و تلاش شبانه روزی قشر کارگران آن است که برهیچ کس پوشیده نیست.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: کارگران در خط مقدم کار و تلاش و خدمت به شهروندان قرار دارند و شهرداری گنبدکاووس هم همه تلاش خود را برای پرداخت به موقع حقوق آنها انجام می‌دهد.

وی بابیان اینکه در ماه پایانی سال گذشته همه حقوق و مطالبات معوقه کارگران و نیروهای بازنشسته شهرداری گنبدکاووس پرداخت و تسویه شد، اضافه کرد: فرایند اداری تبدیل وضعیت ۱۱۰ نفر از نیروهای کارگری شهرداری که سهمیه ایثارگری و یا دارای سوابق خدمتی بالا بودند، در حال انجام است.

شهردار گنبدکاووس، ارتقای درجه شهرداری از ۹ به ۱۰ و صدور مجوز راه‌اندازی ۲ سازمان مستقل فرهنگی ورزشی و بازیافت شهری توسط وزارت کشور و همچنین پیگیری ایجاد ۲ منطقه شهرداری یک و ۲ را از اخبار خوش این شهرداری ذکر کرد و گفت: همه تلاش مجموعه شهرداری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنها می‌باشد.

رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس هم در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به "مهار تورم و رشد تولید" گفت: برای مهار تورم نیاز به رشد تولید داریم که کارگران در تحقق آن سهم بسزایی دارند.

رسول پایدار افزود: مهار تورم و رشد تولید مکمل هم هستند و همه باید تلاش کنیم شعار امسال رهبری انقلاب را که ادامه شعارهای اقتصادی معظم له در سال‌های قبل است را محقق کنیم زیرا با رشد تولید، اشغال و درآمد حاصل خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه کارگران شهرداری گنبدکاووس اضافه کرد: این قشر در ۲ بخش رفت و روب و نظافت شهری و حفظ و توسعه فضاهای سبز به بهداشت و سلامت و نیز تلطیف روح و روان شهروندان کمک زیادی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از تعدادی کارگر نمونه و کارگران و کارمندان بازنشسته شهرداری گنبدکاووس درسال ۱۴۰۱ با اهدای لوح سپاس و هدایایی و نیز پذیرایی ناهار تجلیل شد.

۷۵ درصد بودجه شهرداری گنبدکاووس صرف امور عمرانی‌ می‌شود

اعلام دلایل عدم اجرای پروژه تکمیل جاده کمربندی در گنبدکاووس

پرونده ثبت جهانی شخصیت «عنصرالمعانی» در مرحله کارشناسی یونسکو تایید شد

بودجه امسال حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس ۲۵ میلیارد تومان است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha