بودجه امسال حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس ۲۵ میلیارد تومان است

گنبدکاووس- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: امسال بودجه پیش‌بینی شده برای حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری این شهر ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که ۱۰ میلیارد تومان بیشتر از سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رسول پایدار شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از تیم والیبال نوجوانان و تیم بدمینتون شهرداری گنبدکاووس که در سال قبل به ترتیب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و قهرمانی مسابقات دسته یک و صعود به لیگ برتر را کسب کردند، افزود: هم اکنون شورا و شهرداری این شهر از پنج رشته «والیبال، فوتبال، کشتی، بسکتبال و بدمینتون» حمایت مالی می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش بودجه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس، افتخارات بیشتری عاید این شهر با استعدادهای گوناگون ورزشی شود.

شهردار گنبدکاووس هم دراین آیین با قدردانی از مجموعه عوامل تیم‌های والیبال نوجوانان و بدمینتون این شهرداری شامل «بازیکنان، مربیان، سرمربیان، سرپرست‌ها و پرسنل تداراکات»، کسب مقام نایب قهرمانی تیم والیبال نوجوانان و کسب عنوان قهرمانی دسته یک تیم بدمینتون و صعود به لیگ برتر مایه خوشحالی علاقمندان به ورزش و مسوولان این شهرستان شد.

سیدعلی اصغر موسوی افزود: گنبدکاووس استعدادهای فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که شهرداری تلاش دارد در حد توان از آنها حمایت کنند ضمن اینکه این نهاد با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر از حمایت تک رشته‌ای (والیبال) اکنون پنج رشته را زیرچتر حمایتی خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: با تشکیل سازمان فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس امیدواریم چتر حمایتی شهرداری از رشته‌های ورزشی بیشتر شود و بازیکنان زیادی از این شهرستان به عضویت تیم‌های برتر باشگاهی کشور، تیم ملی و حتی به عضویت باشگاه‌های جهان راه یابند.

موسوی همچنین از در حال ساخت بودن پیست استاندارد اسکیت در این شهر خبر داد و گفت: این پیست از بهترین‌ها در شمال کشور خواهد بود که ماه آینده افتتاح و به احتمال زیاد این رشته ورزشی هم تحت حمایت مالی شهرداری قرار خواهد گرفت.

بودجه امسال حوزه فرهنگی و ورزشی شهرداری گنبدکاووس ۲۵ میلیارد تومان است

رییس هیات بدمینتون گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: تیم شهرداری امسال در مسابقات دسته اول کشور که با شرکت ۱۲ تیم در چهار مرحله برگزار شد، موفق گردید با کسب ۱۸ بُرد و بدون حتی یک باخت به مقام قهرمانی دست یافته و به لیگ برتر صعود کند.

پرویز ناصری افزود: درخشش تیم بدمینتون شهرداری گنبدکاووس در مسابقات دسته اول کشور سبب شد تا دو بازیکن این تیم بنام‌های "محسن ندیمی" و " مسعود پیروزی" به ترتیب به عضویت تیم ملی جوانان و بزرگسالان جمهوری اسلامی درآیند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس هم در این آیین با تبریک موفقیت‌های به دست آمده توسط تیم والیبال نوجوانان و تیم بدمینتون این شهرداری در مسابقات گفت: کسب مقام نایب قهرمانی تیم والیبال نوجوانان شهرداری درحال رقم خورد که سال قبل آن این تیم با چند بازیکن ملی پوش خود عنوان قهرمانی را کسب کرد.

جمال الدین واحدی افزود: تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس امسال با بازیکنان بومی موفق شد به مقام نایب قهرمانی دست یابد در حالی که اگر رعایت استراحت تیمی به مانند تیم پیکان تهران می‌شد، کسب مقام قهرمانی دور از انتظار نبود.

وی اضافه کرد: برای حمایت از بازیکنان فعلی تیم والیبال نوجوانان شهرداری گنبدکاووس و اینکه از آنها برای تیم جوانان و بزرگسالان استفاده کنیم، با آنها قرارداد سه ساله منعقد شده است.

به گزارش ایرنا در این مراسم که روسای ۲ هیات والیبال و بدمینتون استان گلستان و گنبدکاووس، برخی پیشکسوتان این ۲ رشته ورزشی و رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان حضور داشتند و با ضیافت افطاری همراه بود، از بازیکنان، کادر فنی و سرپرست تیم‌ها با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

درجه شهرداری گنبدکاووس یک پله ارتقا یافت

بودجه امسال شهرداری گنبدکاووس ۷۵۰ میلیارد تومان است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha