مجاهدان درمان با خودگذشتگی سلامتی را به جامعه ارزانی کردند

کرج - ایرنا- استاندارالبرز گفت: مجاهدان سلامت همواره با از خودگذشتگی، به ویژه در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا، سلامتی را به جامعه ارزانی داشتند.

به گزارش ایرنا، " مجتبی عبداللهی" روز یکشنبه ضمن تبریک هفته سلامت اظهار کرد: هفته سلامت فرصت است برای بازبینی و اجرای برنامه ها و سیاست گذاری با رویکرد دستیابی به اهداف کلان دراین حوزه است.

وی اضافه کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تمامی دولت مردان اهتمام و توجه ویژه ای به مقوله سلامت داشته و دارند و تاکنون اقدامات و برنامه‌های ارزنده‌ای در جهت بهبود و ارتقاء سطح سلامت و افزایش امید به زندگی صورت گرفته است که کافی نیست و همچنان می بایست با مشارکت جمعی و رویکرد اجتماعی بودن سلامت، همه برای تحقق این مهم تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید پوشش همگانی سـلامت از طریق توسعه برنامـه پزشک خانواده و نظام ارجاع مبتنی برمراقبت های اولیه با رویکرد سلامت محوری بجای درمان محوری، دسـتاوردهای شـاخصی همچون ارتقـای سـطح سـلامت جامعه، افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات سـلامت با کیفیت، کارآمد کردن حمایت اجتماعی و حفاظت مالی از مردم در پرداخت هزینه سلامت و افزایـش فرزندآوری و حفظ و ارتقای جوانی جمعیت که از اهداف مهم حوزه سلامت است، بدست خواهد آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha