۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85488341
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صدور بیش از هشت هزار مجوز صنفی جدید در البرز

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85488341
صدور بیش از هشت هزار مجوز صنفی جدید در البرز

کرج - ایرنا - رییس بازرسی و اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد: در اجرای طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی، بیش از هشت هزار مجوز جدید برای واحدهای صنفی این استان صادر شد.

" مهدی سیاهوشی " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح ساماندهی اصناف که از زمستان سال گذشته در استان البرز آغاز شده، همچنان ادامه دارد و در این مدت از حدود ۶۰ هزار واحد صنفی بازدید شده است.

وی گفت: دراین مدت 17 هزار واحد صنفی فاقد مجوز قانونی شناسایی شدند که تاکنون برای بیش از هشت هزار آنها واحد مجوز صادرشده و بقیه نیز در مرحله صدور است.

سیاهوشی بیان کرد: طرح ساماندهی و شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب به دستور دادستان البرز و با همکاری بازرسان و کارشناسان اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت اصناف به اجرا درآمده است.

صدور بیش از هشت هزار مجوز صنفی جدید در البرز

رییس بازرسی و اتاق اصناف مرکز البرز افزود: همزمان با این طرح ، واحدهای صنفی متخلف که از درج قیمت و صدور برگه فروش خودداری می کنند، اعمال قانون خواهند می شوند.

وی تاکید کرد: پیروی و احترام به قانون برای تمام فعالان صنفی امری ضروری است ، بنابراین فعالیت صنفی خارج از قوانین به هیج عنوان پذیرفتنی نیست و وجهه قانونی ندارد.

اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی و خدماتی در استان البرز فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha