۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85081192
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم اسفراین در مجلس: قدس روز همدلی تمام آزادی‌خواهان جهان است

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، سمبل وحدت و یکپارچگی آزادیخواهان جهان و اعلام خشم و انزجار آنها از جنایات صهیونیست های غاصب و حامیانش است.

امان الله حسین پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا روز قدس را صحنه مهم مبارزه با رژیم صهیونیستی برشمرد و افزود: بی شک راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مانع بزرگی برای حذف سرزمین فلسطین است.

وی عنوان کرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی و دیگر کشورهای دنیا این پیام را به دشمنان مردم فلسطین می رساند که آنها تنها نیستند و تا آزادی قدس شریف مدت زیادی نمانده است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مساله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم علیه استکبار و صهیونیسم بین‌الملل است.

حسین پور ادامه داد: رژیم غاصب اسراییل با حمایت استکبار جهانی با مرتکب شدن به فجیع‌ترین جنایت‌ها در فلسطین، میلیون‌ها مسلمان را از خاک کشورشان آواره کرده است اما روزی خواهد رسید که آنان به خانه‌هایشان بر خواهند گشت.

وی راهپیمایی و حضور مردم در روز قدس را نماد همدلی و مقاومت در برابر ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی دانست و اظهارکرد: مردم شریف شهرستان های اسفراین، بام و صفی آباد همراه با ایران اسلامی و با نمایش پرشکوه از وحدت، مقاومت و استقامت را به جهانیان ثابت خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسلمانان جهان باید باشکوه‌تر و با قدرت، وحدت و اجتماع بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند تا اقدامی برای سرنگونی و حذف این رژیم غاصب باشد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است که نیمی از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha