۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85077624
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فقدان درآمد پایدار ورزش معلولان خراسان رضوی را با چالش رو به رو کرده است

مشهد- ایرنا- رییس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ورزش معلولان استان دارای ظرفیت فوق العاده ای است که به دلیل فقدان درآمد پایدار با چالش های زیادی رو به روست.

مصطفی صفایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزش جانبازان و معلولان به دلیل شرایط خاص ورزشکاران این حوزه، نیازمند محیط و امکاناتی خاص است که توسعه آنها منابع مالی نیاز دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی اضافه کرد: ورزشکاران این هیات در حالی طی سالیان اخیر موفق به کسب مدال های خوش رنگ بین المللی شده اند که حتی یک ورزشگاه مخصوص جانبازان و معلولان در خراسان رضوی ایجاد نشده و تنها یک مجموعه ورزشی به صورت اجاره ای در اختیار آنان است.

رییس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران جانباز و معلولان به دلیل شرایط خاص جسمانی، برای اعزام و اسکان نیازمند امکاناتی خاص است که این موارد نیز هزینه های زیادی را بر هیات تحمیل می کند.

صفایی افزود: حدود هزار و ۶۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در خراسان رضوی فعالیت می کنند که ۸۰۴ نفر از آنان به صورت سازمان یافته و حرفه ای فعالیت های ورزشی خویش را انجام می دهند.

وی ادامه داد: ۱۱۰ نفر از این تعداد ورزشکار، در رشته های والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و تیراندازی، سابقه حضور در رقابت های آسیایی، آسیا اقیانوسیه، پاراآسیایی، پاراالمپیک و باشگاه های آسیا و جهان را دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha