خیز باروز برای حضور در ترکیب تیم کشتی آمریکا

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85075994
خیز باروز برای حضور در ترکیب تیم کشتی آمریکا

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن قصد دارد تا در آستانه ۳۵ سالگی و با آمادگی لازم بتواند دوبنده تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در وزن ۷۹ کیلوگرم را برتن کند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون کشتی آمریکا، جردن باروز حضور در Final X را پذیرفت و برای ایالات متحده رقابت روی تشک خواهد رفت. این رقابت‌ها در ۱۰ژوئن(۲۰خردادماه) در نیویورک برگزار خواهد شد که قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان ۶ طلای جهانی بنا دارد تا شانس خود را برای وزن ۷۹کیلوگرم بیازماید. او به طور رسمی حضور در این فینال را پذیرفته و برای پوشیدن دوبنده تیم ملی کشورش در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد با رقبای داخلی شانس‌اش را محک خواهد زد.

طبق اعلام فدراسیون کشتی آمریکا مهم‌ترین عامل تعیین کننده برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آمریکا در رقابت‌های جهانی پیش‌رو حضور در این فینال است و قرار است که تیم‌های بزرگسالان خود را در کشتی آزاد، فرنگی و زنان را از دل این رویدادها مشخص کند.

مراحل انتخاب تیم برای ایالات متحده در هر سبک به مدال آوران سال ۲۰۲۲ جهان اجازه می دهد تا مستقیما در یک کلاس وزنی مشخص به فینال X صعود کنند. باروز این شرط را پذیرفت تا شانس خود را در وزن ۷۹ کیلوگرم بیازماید.

باروز در عرصه حرفه‌ای تاکنون توانسته مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۶ طلای جهان (۲۰۲۲ بلگراد، ۲۰۲۱ اسلو، ۲۰۱۷ پاریس، ۲۰۱۵ لاس‌وگاس، ۲۰۱۳ بوداپست و ۲۰۱۱ استانبول) و سه برنز قهرمانی جهان (۲۰۱۹ نورسلطان، ۲۰۱۸ بوداپست و ۲۰۱۴ تاشکند) را بدست آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha