۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۳۱
کد خبر: 85073866
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ مورد تعرض به حریم جاده چهاردانگه در شهرستان ساری رفع تصرف شد

ساری- ایرنا- رییس کل دادگستری مازندران از رفع تصرف و تخریب ۵۰ مورد از حریم جاده چهاردانگه شهرستان ساری طبق ماده ۶ و  تبصره یک از قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه آهن با پیگیری رییس حوزه قضایی و همکاری اداره راه و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در خصوص اجرای این احکام گفت: یکی ازمواردی که در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح می شود مقابله با دخل و تصرف در بیت المال و اراضی ملی وطبیعی؛ حریم راهها ورودخانه هاست که علیرغم اخطار و مهلت یکساله متاسفانه اقدامی دراین خصوص صورت نگرفته و متخلفان همچنان به ساخت و ساز ادامه داده بودند که با دستور به موقع رئیس حوزه قضایی چهاردانگه نسبت به اجرای حکم و تخریب موارد ساخته شده اقدام موثر و قانونی صورت گرفت.
وی افزود: محور جاده کیاسر از حساسیت خاصی برخوردار است که با توجه به تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جاده و مناطقی مانند جمال الدین کلا، لنگر، عالیکلا، با پیگیری و اطلاع رسانی شهروندان دلسوز، برخورد قاطع و قانونی با متخلفین صورت گرفت.
رییس کل دادگستری مازندران اظهار کرد : عده‌ای با گذاشتن میز، منقل و ساخت آلاچیق و مغازه در کنار جاده، بدون کسب مجوز از وزارت راه اقدام به ساخت ساز کرده بودند بطوری که ایمنی عبور و مرور به مخاطره افتاده بود که با دستور قضایی این موارد تخریب و آزاد سازی شد.
حجت الاسلام والسلمین اکبری خاطرنشان کرد: متخلفان بدانند با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه برخورد قانونی صورت گرفته و آثار تجاوز به حریم، تخریب می گردد. وی از کسانی که قصد ساخت و ساز در مسیر جاده ها و راهها را دارند خواست تا قبل از هرگونه ساخت و سازی حتما از مراجع ذی صلاح استعلام حاصل کرده و بعد از اخذ مجوزهای لازم نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha