۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۸
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85068578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان:خطبه های نماز جمعه باید دل ها را آرام و امیدآفرین باشد

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت:خداوند متعال از نماز جمعه به عنوان «ذکر الله» یاد می کند که باید دلها را آرام کند و به همه امید دهد و مقام معظم رهبری به ائمه جمعه می فرمایند، برآیند خطبه ها باید امید آفرین باشد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید سعید حسینی شامگاه سه شنبه در دیدار نوروزی با اعضای ستاد نماز جمعه کاشان افزود: نماز جمعه محل یاد و ذکر خداست، یاد خدا دل ها را آرامش می دهد ، کسی که از نماز جمعه خارج می شود، باید امیدیش به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مضاعف شود.

امام جمعه کاشان بیان کرد: اعضای ستاد نماز جمعه کاشان تلاش می کنند که مقدمات ذکرالله را برای پنج هزار نفر از مشتاقان به خوبی برگزار شود و در واقع مسبّب تحقق این فریضه الهی شما هستید و در ثواب و اجر تک تک نمازگزاران شریک می باشید.

حجت الاسلام حسینی گفت: خودم و شما را توصیه می کنم به این که با مهمانان نماز جمعه که مهمان خداوند هستند خوش اخلاق باشیم،خوش اخلاقی عامل مهمی در جذب نوجوان و جوان به نماز جمعه می باشد،اثر اخلاق خوش در حدّ اعجاز می باشد.

وی افزود : برای بهتر شدن نماز جمعه تامل کنید و با مشورت راهکار خود را برای استفاده بهتر از حضور در نماز جمعه ارائه کنید، از امام صادق(ع) روایت است که می فرمایند « أحَبُّ إخوانی إلَیَ مَن أهدی إلَیَ عُیوبی»، اگر عیب و ایرادی نسبت به حقیر یا هر یک از اعضا ستاد نماز جمعه دارید، عیب و ایراد من را به خودم هدیه بدهید. و من استقبال می کنم. و عیوب دیگران را هم به خودشان هدیه کنید.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha